2777
2789
عنوان

نظرخواهی

| مشاهده متن کامل بحث + 102 بازدید | 21 پست
حوصله ندارم دهن به دهنش بزارم  جوابش ندادم. هرررر قدر تو فامیلشون بگردی دختر در سطح قیافه من ...

پ بیخیالشون باشی و بی تفاوت بیشتر میسوزن همچین ادمایی ب هیچ جایی نمیرسن فقد فخرفروشی میکنن خدا همه رو ب راه راست هدایت کنه موندم اخر میخان کجا برن و چی ببرن با خودشون هرچی باشیم هرکاری کنیم اخرش یه تیکه کفن و یه قبر.....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جواب بده بگو خدا  پسرتو حفظ کنه  برات

همین

که فک نکنه عقده پسر داشتن داری

نمیدونم چیییه این پسرر خودشونو جر دادن باهاش

من خودم دختر دوس دارم ولی از الان استرس گرفتم جنسیت بچم این باشه خانواده شوهرم چطور رفتار میکنن اون باشه چکار میکنن

حسابی کلافه ام

زندگی چون پیچکی است که انتهایش میرسد پیش خدا🥰🥰
نمیدونی که دخترش دوسال از من کوچیکتره بگی با هم سنم طرف نیستم.یه زن 50 ساله😧😧😧

وااااای پس اون‌چقدر دیگه اسکله ،بابا ،ولش کن بذار تو خوشی خودش که مثلن ک... ترو سوزوند  خوش باشه والا .سطح خودتو در حد اون پایین نیار .فقط بگو انشالله خدا حفظش کنه برات ،چون پسر برا آدم نمیمونه،زن بگیره رفته که رفته .

خدایا خودت مواظب بچه هام باش ...شکرت
وااااای پس اون‌چقدر دیگه اسکله ،بابا ،ولش کن بذار تو خوشی خودش که مثلن ک... ترو سوزوند  خوش باش ...

خانواده شوهرم عاشق دخترن.دختر دوستن اینم تک نوه دخترشونه.

میمیرن براش.

اینم از سوختنش اینو گفته.من سن دختر اون بودم حانله بودم الان همشون از زندگیم و قیافم و شوهرم میسوزن.

باورت میشه یبار بهم گفتن فلانی(شوهرم یعنی)بدجور از دستمون در رفت😨😨

بابا بخدا من کاربر قدیمی ام.سایت بروز شد کاربریم پرید.نسخه جدید ازت بدم میاد😒😒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز