2789
عنوان

اسکرین شاته پیامای من ب استاد

444 بازدید | 46 پست

فردا امتحان داریم

بچه ها گفتن نخوندیم پا در میونی کن

ب استاد پی ام دادم 

ولی نفهمیدم اخرش امتحان میگیره یا نه 

نظر شما چیه؟؟

الان اسکرینارو میزارم

¤سالها قبل فکر میکردم که ♡تنهایی♡ عجب فاجعه ایست اما هر چه بیشتر مردم را شناختم تنهاییِ من دلچسب تر شد ~عاشق تنهایی ام هستم~.به طرز اعتیادآوری به سکوت مطلق عادت کردم حتی در جمع هم از درون تنها هستم حالا میفهمم چاه را چرا باید ب مردمان ترجیح داد¤#کاربر قدیمی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای یادش بخیر😂😂😂😂من ب استاد راهنمام ی پیامایی میدادم.....چقد مسخرش میکردیم و نمیفهمید.

البته دوسش داشتماااااا اونم خییییلی مارو دوس داشت...یادش بخیییر

اوه باريکلا بابا چ رسمي ميحرفي

عزيزان❤اگه ممکنه لطفا برامون يه دونه صلوات بفرستين که هرچه زودتر بتونيم خونه بخريم🙏😍ممنون دوستاي مهربونم❤😍                                                                                          یبار مهمون داشتیم. سر سفره بابام اومد سالاد تعارف کنه. گفت :بفرمایید  کالاد ساهو 😐        ما😳      کالاد ساهو😎       بابام😨     من 😁          آخرشم يکي زد پس کله ي من،  رفت بيرون🤣🤣                                                                                           ❤ خداي من، چقد دلم يه خونه ي نقلي ميخواد که مال خودمون باشه،کمکمون کن،دستمونو بگير.ازت ممنونم که هميشه هوامونو داري.دوستت دارم خداي مهربونم❤

ميگيره امتحانو

عزيزان❤اگه ممکنه لطفا برامون يه دونه صلوات بفرستين که هرچه زودتر بتونيم خونه بخريم🙏😍ممنون دوستاي مهربونم❤😍                                                                                          یبار مهمون داشتیم. سر سفره بابام اومد سالاد تعارف کنه. گفت :بفرمایید  کالاد ساهو 😐        ما😳      کالاد ساهو😎       بابام😨     من 😁          آخرشم يکي زد پس کله ي من،  رفت بيرون🤣🤣                                                                                           ❤ خداي من، چقد دلم يه خونه ي نقلي ميخواد که مال خودمون باشه،کمکمون کن،دستمونو بگير.ازت ممنونم که هميشه هوامونو داري.دوستت دارم خداي مهربونم❤
اوه باريکلا بابا چ رسمي ميحرفي

ادا دروردنم خوبه

¤سالها قبل فکر میکردم که ♡تنهایی♡ عجب فاجعه ایست اما هر چه بیشتر مردم را شناختم تنهاییِ من دلچسب تر شد ~عاشق تنهایی ام هستم~.به طرز اعتیادآوری به سکوت مطلق عادت کردم حتی در جمع هم از درون تنها هستم حالا میفهمم چاه را چرا باید ب مردمان ترجیح داد¤#کاربر قدیمی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز