2789
شوهرمن واقعا مهربونه 

👌👌👌

گُفتی "بِگو کِه با کِه خوشی دَر نَبودِ مَن"                                   گُفتَم " بِه جُز تـــــ❤️ـــــو نَدارَم                                                    حَسودِ مَن"

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شوهرمن واقعا مهربونه 

تو کار شاید جدی باشن ولی بیرون اصلا

گُفتی "بِگو کِه با کِه خوشی دَر نَبودِ مَن"                                   گُفتَم " بِه جُز تـــــ❤️ـــــو نَدارَم                                                    حَسودِ مَن"
بله واقعا 

موفق باشین همیشه👌

گُفتی "بِگو کِه با کِه خوشی دَر نَبودِ مَن"                                   گُفتَم " بِه جُز تـــــ❤️ـــــو نَدارَم                                                    حَسودِ مَن"
لابد فک میکنن ک من این تایپک و زدم

شاید!!!!!

ولی هر کسی زندگی شخصیش و رفتار های شغلیش با هم متفاوته 

حضرت علی علیه السلام  قاضی بود حاکم بیت المال بود حتی نسبت به برادر نابینای خودش پارتی بازی نکرد

ولی توی زندگی شخصیش برای زنان بیوه آب میاورد با بچه هاشون بازی میکرد و .....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز