2777
2789
عنوان

همسرانه

189 بازدید | 21 پست

سلام من ی علایمی داشتم حس کردم باردارم رفتم ازمایش منفی بود خوشحال بودم ک باردار اومدم با همسرم صحبت کردم گفتم من بچه میخوام میگ بچه خرج داره چ جوری خرجشو بدیم اخه من بچه میخوام چیکار کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چجوری از پاکی همسراتون مطمئن میشین،میذارین بچه دار شین؟

من از وقتی اومدم نی نی سایت،فاتحه روابطمون خونده شد

همش صبح تا شب بهش شک دارم و اصلا تو فکر بچه نمیتونم باشم

با ريتم بخونيد...خسته تر از خسته اااام،شيشه بشكسته ااام،حالا كه از ما گذشت،اومدن يارو باش،كار خدا رو ببين،عاقبت ما رو باش🤭😑😍

شرایط شوهرتو در نظر بگیر.    احساسی عمل نکن. بذار شرایط درست بشه بعد  به امید خدا وقتی خبر بارداریت رو به شوهرت دادی اونم بتونه خوشحالی کنه و از حس پدر شدنش لذت ببره.   

چجوری از پاکی همسراتون مطمئن میشین،میذارین بچه دار شین؟ من از وقتی اومدم نی نی سایت،فاتحه روابطمون ...

اشتباه ميكني به نظره من اين سايت انقدرا هم حقيقت نداره خيلي اهميت نده در ضمن همه مردا مثل هم نيستن من خيلي زنا رو ميبينم خيانت ميكنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز