2789

الان میفرستم 😄😍

 لالایی غنچه ی پونه لالایی.بدون که شب نمیمونه لالایی..لالایی هر غمی که گفتنی نیست..همه دردای ما که گفتنی نیس..همه دردای ما که گفتنی نیست...

بذار

خدایا شکرت که به خوبی و خوشی رفتم سر خونه و زندگیم        نی نی سایتیا ممنونم از دعاهاتون 😍😍😍😍😍                       خدایاااااا شکررررررررعاشقتتتتممم همسرم❤❤❤                                               

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

به# لباسای رنگارنگش گیر ندید😑😂😄

یه# صلوات واسش بفرستید😗💛😁

همین# الان هم خوابید💛😗

 لالایی غنچه ی پونه لالایی.بدون که شب نمیمونه لالایی..لالایی هر غمی که گفتنی نیست..همه دردای ما که گفتنی نیس..همه دردای ما که گفتنی نیست...
به# لباسای رنگارنگش گیر ندید😑😂😄 یه# صلوات واسش بفرستید😗💛😁 همین# الان هم خوابید💛😗

خدا براتون حفظش کنه

خدایا شکرت که به خوبی و خوشی رفتم سر خونه و زندگیم        نی نی سایتیا ممنونم از دعاهاتون 😍😍😍😍😍                       خدایاااااا شکررررررررعاشقتتتتممم همسرم❤❤❤                                               
ای جااان ،چند وقتشه؟دختر من ۴۳روزشه تازه داره میخوابه😥


۳ ماه

اووووه پس طول میکشه تا تنظیم بشه‌

واسه منم یه هفتس تنظیم شده

البته تنظیم شد روی ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح.وسط خوابشم ۴ بار شیر میخورد.اما ساعتشو عوض کرد.الان تا ۲ یه چرت میزنه. پامیشه دییییگه تاااا ۵ نمیخوابه.۵ صبح میخوابه تا ۱ ظهر

 لالایی غنچه ی پونه لالایی.بدون که شب نمیمونه لالایی..لالایی هر غمی که گفتنی نیست..همه دردای ما که گفتنی نیس..همه دردای ما که گفتنی نیست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز