پارسال یه خواستگاری داشتم ولی جواب رد دادم. لجباز بودم میگفتم من قصد ازدواج ندارم . پسره عاشقم بود. خانوادش خیلی پولدارن راضی نمیشدن پسرشون با من ازدواج کنه. پسره دوسال به خانوادش اصرار کرد اخرسر راضیشون کرده بود. ۵بار اومدن خواستگاریم. و همش واسطه اینا میفرستادن و من همش جواب رد دادم
بعدش خبردار شدم مادرش رفته خواستگاری دخترعموی پسره و باهم ازدواج کرده
چقدر حماقت کردم جواب رد دادم. همش خودمو سرزنش میکنم😔😔😔😔