2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مامان من کاشته خیلی خوشگل شده و‌ خوبه

  اره بنظرم هرچیزی طبیعیش خوبه اصلا خوشم از هاشور و اینا نمیاد

هزینش چقدر شد و اینکه خیلی ورم کرد و کبود شد؟؟؟

❤ وخدایم کافیست.......
 اره بنظرم هرچیزی طبیعیش خوبه اصلا خوشم از هاشور و اینا نمیاد هزینش چقدر شد و اینکه خیلی ورم ...

۴ تومن شد و اصلا کبود نشد و یکم ورم کرد 

اما همکارش سیاهه سیاه شد

امامراقبت بعدش خیلیی مهمهه

۴ تومن شد و اصلا کبود نشد و یکم ورم کرد  اما همکارش سیاهه سیاه شد امامراقبت بعدش خیلیی مهمهه

میشه بگی دکترش کی بود‌

تا وقتی که ما آدما به حیوونا رحم نکنیم عوضیای حیوونم به ما رحم نمیکنن ،چیزی که عوض داره گله نداره

والله من هیچ جراحی یا چیز مصنوعی ندارم یه قسمت از ابروم شکسته جاش پیداس گفتم ابرو بکارم  زود# ...

به شما نگفتم عزیزم کلی گفتم  بالاخره جراحی برای کسانی هست که نیاز دارند شما هم با توجه به شرایطون شاید جز همان گروه باشید🌺

فقط خدا ❤️❤️❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز