2789

3 هفتست اسهال داره. 8ماهشه یک هفتش شربته مترودینازول میخوره. یکم بهتر شده بود. الان دیدم تو مدفوعش خونه؟؟؟  خطرناکه تا صبح صبر کنم؟؟ 

ببر بیمارستان

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چقد خجسته ای.مگه الان شبه ک تا صبح صبر کنی.ببرش دکتر

الهام خانوومی هسدم😍قبلا تو سایت دوستای خیلی زیادی داشتم ک حالا که بعد ۳سال برگشتم اکثرا قطع دسترسی شدن🥺خوشحال میشم اگه تو تاپیکی منو دیدی و شناختی بهم بگی🥰💕

3 هفته اسهاااااال😳😳😳😳😳دختر من یروز داشت دو تا سرم زد 2ماهش بود

ﯾﻪ همکلاسی داشتیم اﺳﻤﺶ ﺑﺎﻗﺮ ﺑﺎﻗﺮی ﺑﻮد استاد همیشه اول ﻓﺎمیلو می گفت ﺑﻌﺪ اسمو.وﻗﺘﯽ اوﻟﯿﻦ بار ﺻﺪاش ﮐﺮد ﮔﻔﺖ ﺑﺎﻗﺮی ﺑﺎﻗﺮ ﺑﯿﺎد!!! با ﺣﺮﮐﺖ زﯾﮕﺰاﮐﯽ رفت ﭘﺎی ﺗﺨﺘﻪ!! استاد گفت:چته؟ﭘﺴر :ﺧﻮدﺗﻮن ﮔﻔﺘﯿﻦ ﺑﺎﻗﺮی ﺑﺎ.. ﻗﺮ ﺑﯿﺎد!! ﻫﯿﭽﯽ دﯾﮕﻪ! ﮐﻞ ﮐﻼس ﻣﻨﻔﺠﺮ ﺷﺪ! 😂😂😂😂این تنها جوکی بود که خیلی باهاش خندیدم گفتم شمام در جریان باشین😐😂

3 هفته اسهال رو چطور دکترا درمان نکردن😐

فورا ببرش بیمارستان

البته رگه های خون توی مدفوع نوزاد میتونه بخاطر آلرژی به پروتیین گاوی باشه

اما از اونجایی که بچه شما 3 هفته اس اسهال داره این موضوع خطرناکه 

فورا ببرش کلینیک اطفال

.Pain🔥you made me a believer

ای بابا اینهمه میگن انفولانزا زیاد شده  و خطرناکه. ببرش بیمارستان

یک فکر بکارید‌، یک عمل درو می‌کنید. یک عمل بکارید‌، یک عادت درو می‌کنید؛ یک عادت بکارید، یک شخصیت برداشت می‌کنید ؛ یک شخصیت بکارید‌، یک سرنوشت درو می‌کنید.

سریع ببر بیمارستان...بچه ابجی من اسهال داشت هم8ماهشه گفتیم دندونه بستری شد تب کرده خوب ک بیمارستان بود اکسیژن گذاشتن براش...میگن شاید انفولانزاست بردن ازمایش بگیرن😢😢😢

 او دنیا نزدیکه عامو.....قیامت نزدیکتر.....
اخه میگم زیر نظره دکتر خودش باشه. ازش خیلی راضیم

دیگه میخواستی ببری دکتر خودش تو این سه هفته میبروی

ببر بیمارستان

الهام خانوومی هسدم😍قبلا تو سایت دوستای خیلی زیادی داشتم ک حالا که بعد ۳سال برگشتم اکثرا قطع دسترسی شدن🥺خوشحال میشم اگه تو تاپیکی منو دیدی و شناختی بهم بگی🥰💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز