2733
2734
عنوان

رفع تیرگی لب ها

19787 بازدید | 6 پست
در برطرف کردن تیرگی لبهای شما لیمو مهمترین چیزه . لیمو پوسته های مرده رو از روی لبهای شما پاک می کنه و لبهاتونو قرمز یا صورتی نشون می ده.
آب یه لیمو و مقداری وازلین رو با هم مخلوط کنید و اون رو در طول شب روی لبهاتون قرار بدید. این باید چند شب به طور مکرر انجام بشه.
صبح بایه مسواک نرم لبهاتون رو مالش بدید تا پوسته های مرده از روی لبهاتون پاک بشه.
بعد ازین کار لبهاتون رو با چربی لب یا وازلین ماساژ بدید تا رطوبت لبها تامین بشه.
وقتی از خونه خارج می شین لبهاتون رو از اشعه ی آسیب زای خورشید حفظ کنید بدینوسیله که روی اونها کرم ضدآفتاب با spf 15 بمالید و یا مقدار زیادی چربی لب روی لبها قرار بدید.
گاهی چربی لب ها و رژ لب های نامناسب هم می تونن موجب تیرگی لبها بشن. بنابراین هرگز از تولیدات نامرغوب استفاده نکنید.

برای جلوگیری از مالیده شدن رژ لب بر روی دندانها میتوان از روش زیر استفاده کرد:
انگشت اشاره خود را در دهانتان قرار دهید و لبهایتان را ببندید. سپس انگشت خود را بیرون بکشید. به این ترتیب رنگ اضافه رژ لب از داخل لبهایتان پاک شده و از مالیده شدن آن به دندانهایتان جلوگیری میکند.
- درمان ترک خوردن لب


آب نمک بزنید. درمان نهائی ترک خوردن لب کمپرس کردن روزانهٔ آنها با آب نمک سرد است. یک قاشق مرباخوری نمک را در نیم لیتر اب حل کنید. حوله‌ای را در آن خیسانده و چند دقیقه روی لب‌ها بگذارید. این کار را به مدت یک هفته هنگام رفتن به رختخواب انجام دهید.

رطوبت را حبس کنید. بلافاصله بعد از کمپرس کردن لب‌ها لایه‌ای ضخیم‌ نرم‌کنندهٔ لب، مثل وازلین یا لانولین روی لب بزنید تا رطوبت را در آن حفظ کند.

کورتیزون بزنید. اگر یک هفته کمپرس آب نمک و وازلین ترک لب‌ها را درمان نکرد، می‌توانید پماد هیدروکورتیزون یک درصد هم به آن اضافه کنید. پماد را زیر نرم‌کننده بزنید. این کار را دو هفته تکرار کنید.

زبان نزنید. خیس کردن لب‌ها با زبان کاری غیر ارادی مثل پلک زدن است.اما خودداری از آن اولین قدم در درماند ترک لب است. باید متوجه باشید که زبان زدن لب‌ها اولین عامل ترک‌خوردن آنهاست

نکته مهم و کلیدی، از بین بردن پوسته‌های روی لبها در مرحله اول است. هر شب و هر روز صبح، ابتدا به وسیله یک لیف مرطوب با حرکت دورانی و آرام پوسته‌های روی لب را بردارید ؛ سپس با یک کرم نرم کننده ملایم حاوی روغن هیدراته، موم یا وازلین لبها را چرب کنید. فراموش نکنید کرمی که در طول روز از آن استفاده می‌کنید باید حاوی ضد آفتاب با SPF یا فاکتور محافظتی 15 یا بالاتر باشد تا آفتاب لبهایتان را بیش از پیش خشک نکند. کرم محافظت از لبها با مارک نیوآ و با فاکتور محافظتی 30 برای این منظور مناسب است . استفاده از کرم لب‌هایی که هم نرم کننده و هم ضدآفتاب هستند، پوست لب را نرم و لطیف نگه می‌دارند. معمولا” رژلب‌های تیره و رژ لب‌هایی که حاوی برق لب هستند بیشتر لب‌ها را خشک می‌کنند.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728


 تزریق ژل و هایفوتراپی و لیزر مو در کلینیک پوست و لیزر ادونیس


پلاسماجت در کلينيک زيبايي ادونيس
قيمتهاي پلاسماجت براي نواحي مختلف :
بلفاروپلاستي 450 هزار تومان
رفع چروک زير و کنار چشم 350 هزار تومان
رفع خطوط بالا و دور لب 250 هزار تومانساعات کاري ؛ شنبه الي پنجشنبه ساعت 10-19

تلفن جهت هماهنگي 86110844-86110849 – 09120150817

تهران- گيشا - نبش کوچه 39- پ 356( بالاي داروخانه فدرا)- ط1- واحد6

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز