خب پس بیا اینکارا رو بکن صبح ناشتا دمنوش دارچینو عسل بخور بعد صبحانه پیاده روی تند به حالت دو بکن تا هرچقدر که میتونی بعدم نخود آب تند با جغفری بخور قبلا گوگل خونده بودم که اگه جغفری رو شیاف کنی تو واژنت حتی بچه رو میندازه اینقدر که گرمو قاعده آوره دوباره عصری پرتقالو دمنوش بخور شروع کن پیاده روی
دوش آبگرم کمرتو بزن به بخاری گرم شه شکمتو روغن مالی کن قبل خوابم دمنوش دوباره بخور
این چند روز اصلااااا سردی نخور ماست ترشی دوغ فست فود غذا کنسروی سرخ کردنی نخور