2777
2789

یه سوال مثلا اگر من باردار باشم بخوام بچمو بندازم اون وقت این انپولو باید ازمایش بدی که حامله نباشی اگر به جای من رفیقی کسی بره ازمایش بده منفی بود اون وقت من انپولو زدم بچه میوفته یانه

خدایا تو همه شرایط دستمو گرفتی این من بودم بنده ی بدی بودم تو خیلی خوبی ..از این به بعد سعی میکنم یه خورده از بدیم کم کنم🙏🙏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ایشالله ممنونم   بعد مثه زعفرون بچه سقط میکنه؟؟؟  من واسه پریودی زعفرون میخوردم اصلا پریود ...

اين و نميدونم والا.ولى واسه دير شدن پريود و راحت پريود شدن و كم كردن دردش خيلى خوبه

جغفری

دمنوش بابونه آویشن زنجبیل زغفران دارچین (هر کدوم که در دسترستته و باهاش مشکلی نداری)

آبغوره 

پرتقال

نخود آب(نخودو بذار بپزه تو آب بش نمکو فلفل بزن)خیلیم خوشمزس

منکه با اینا یروزه پریود میشم


واسه من خيلى خوب جواب داده بود.شايد واسه شما كار نكنه بنظرم ديگه نخور اگه باز نشدى برو دكتر

واي خيلي استرس دارم

دعا كنيد باردار نباشم😰

ميخواستم فقط كمي كمي دوستت داشته باشم از دستم در رفت عاشقت شدم
جغفری دمنوش بابونه آویشن زنجبیل زغفران دارچین (هر کدوم که در دسترستته و باهاش مشکلی نداری) آبغوره& ...

من آبغوره نصف ليوان خوردم ولي نشدم

ميخواستم فقط كمي كمي دوستت داشته باشم از دستم در رفت عاشقت شدم
من آبغوره نصف ليوان خوردم ولي نشدم

روغن سیاهدونه هر شب تو نافتون بچکونید و ماساژ بدید هم پریودی رو منظم میکنه و هم اگه مشکل کیست یا تنبلی داشته باشید کمک میکنه خوب بشن 

اگه اضافه وزن دارید زیاد راه برید 

نه من فقط آبغوره نخوردم تقریبا همه و از دمنوشا بابونه و آویشنو خوردم تا آومدش داشتم از استرس می مردم😖

روغن سیاهدونه هر شب تو نافتون بچکونید و ماساژ بدید هم پریودی رو منظم میکنه و هم اگه مشکل کیست یا تنب ...

مرسي عزيزم

منم دارم از استرس ميميرم يه خواب خوش ندارم

ميخواستم فقط كمي كمي دوستت داشته باشم از دستم در رفت عاشقت شدم
پنج روزه زدم منفي بود

خب پس بیا اینکارا رو بکن صبح ناشتا دمنوش دارچینو عسل بخور بعد صبحانه پیاده روی تند به حالت دو بکن تا هرچقدر که میتونی بعدم نخود آب تند با جغفری بخور قبلا گوگل خونده بودم که اگه جغفری رو شیاف کنی تو واژنت حتی بچه رو میندازه اینقدر که گرمو قاعده آوره دوباره عصری پرتقالو دمنوش بخور شروع کن پیاده روی 

دوش آبگرم کمرتو بزن به بخاری گرم شه شکمتو روغن مالی کن قبل خوابم دمنوش دوباره بخور 

این چند روز اصلااااا سردی نخور ماست ترشی دوغ فست فود غذا کنسروی سرخ کردنی نخور


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز