2789

من خودم  از امروز دسترسى دارم به مِسنجرها..

الان آخرين بازديد ملت و !! (آشناها و فاميل) 

رو كه نگاه ميكردم،

99درصدشون زده 16نوامبر!!!



شماها قطع هستيد هنوز؟ 

اگه قطــع# هستيد بگيد با نت سيمكارتين يا واي فاى؟

هم مغز در سَرت دارى، هم پا در كفش هايت!ميتوانى خــــودت را سمت هر راهى كه دوست دارى، هدايت كنى...!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یس قطعیم...

با نت سیمکارت

💕💜😎والا الان خوشگل زیاد شده...قدیما دو سه نفر بیشتر نبودیم😎💜💕خدای مهربون هرکی امضام رو میخونه به قلبش آرامش بده اگه مشکل مالی داره مشکلش رو حل کن، اگه بچه میخواد دامنش رو سبز کن. اگه قرض داره قرضش رو ادا کن، اگه گرفتاره گرفتاریش رو  رفع کن، اگه عاشقه به عشقش برسونش، اگه مریض داره خوبش کن، اگه خونه نداره  خونه دارش کن  خدای خوبم از غیب مال ونعمت براش ببار تو بزرگی من به عظمتت شک ندارم. همیشه کنارم بودی دستم رو گرفتی  پناهم بودی، کنار این عزیز باش دستش رو بگیر پناهش باش. آمین

دیتا که قطعه من هم هنوز قطعم، آخر هفته برم خونه بابام اینا وای فای دارن😁

هموقتی با پسرکم بازی میکنم بهش میگم چق چق چق ، شوشولی شوشولی پسرکم قهقه میزنه چقد راحت میخنده به این کلمات بی معنی ...                                 حالا بعد از مدت ها دومی تو راهه آرزو می‌کنم هر چی صلاحه همون بشه، آرزو می‌کنم همه اونایی که دوست دارن زودتر بچه‌شونو بغل کنن
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز