2777
2789

منم دارم من کلا دوشب ی قاشق س شب ی قاشق بهش میدم

سبک زندگی خودت را داشته باش و از متفاوت بودن نترس و حتی اگرنتیجه اش تنهایی بود، بدان که تنهایی، بهتر از بودن در میان کسانی ست که تورا درصورتی دوست دارند که مانند آنها رفتارکنی.

البته پسر من پنج سالشه برای تقویت بدنش میدم

سبک زندگی خودت را داشته باش و از متفاوت بودن نترس و حتی اگرنتیجه اش تنهایی بود، بدان که تنهایی، بهتر از بودن در میان کسانی ست که تورا درصورتی دوست دارند که مانند آنها رفتارکنی.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

روش نوشته ولی میترسم زیاد باشه واسش

وقتی روش نوشته دگ همین مقدار لابد نیاز داره بدنش 

منم ب دخترم دو دوره دادم 

با کسی ک نوشابه نارنجی رو بیشتر از مشگی دوس داره 😏نمیتونم ب تفاهم برسم 😐
دو و نیم  سی سی بهش بده.امگا۳ هم خیلی خوبه به بچت بده

فقط یکی دو بار زینک ایرانی بهش دادم که اصلا تاثیر نداشته، زینک و که بخوره امگا رو شروع میکنم

نفسم بچه هامن خدایا عاقبت بخیرشون کن
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز