2777
2789
سلام بچه ها من 4 ماهه باردارم .الان سه روزه که روزه می گیرم حالمم خیلی خوبه..البته هیچکس خبر نداره نه شوشو نه مامانم وگرنه کلمو میکنن..
تورو خدا بهم بگین گنــــــــــــــــــــــاه داره ؟
به نی نی آسیبی می رسه یا نه ؟
بله گناه داره حال تو خوب ولی اون بچه گناه داره باید تو طول روز مواد غذایی برای رشدش رو بگیره فردا رفتی سونو یا دکتر به خاطر نرسیدن مواد غذایی رشدش به مشکل بخوره چکار میکنی
خدایا ممنونم بخاطر تمام لطفی که بهم داشتی من مادر دو فرشته شدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مود غذایی رو تو اوج خطر برای جنین ازش محروم میکنی.عوارض داره.خطرناکه.دکترها هم میگن تو ماههای اول خیلی خطر ناکه چون داره تشکیل میشه.
  فرشته ها همیشه وجود دارن.اما بعضی وقتا بال ندارن.بهشون میگن دختر....      
تو تی وی میگفت تو سه ماهه دوم بارداری میشه روزه گرفت ولی برای بعضی ها ممنوعه حتی اگر مجاز هم باشه باید دکتر کنترل کنه که رشد جنین کٌند نشه
باد می‌وزد می‌توانی در مقابلش دیوار بسازی..... یا آسیاب بادی
عزیزم جنین بیشتر از 8 ساعت نباید بدون مواد غذایی بمونه و گرنه عوارض داره ، حالا خود دانی . . .


تازه تمام مراجع میگن اگر کوچکترین شکی به آسیب جنین با روزه داری در بارداری برود روزه حرام و گناه است�
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز