2789
عنوان

این دهه هشتادیا کی ازدواج کردن کی زاییدن 😐

| مشاهده متن کامل بحث + 785 بازدید | 64 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بالا برید پایین بیاید منم نمیتونم هضم کنم ...ی  دهه هشتادی ک ازدواج کرده و بچه و....نمیتونم...البته میدونم ک یسری شهرا یسری قبیله ها مجبوورن...

وقتی همه بگیم مملکت با حرکت من ی نفر درست نمیشه نباید توقعم داشته باشیم ک جهان اول و دوم باشیم ...من اگه اب استفاده نکنم درست میییشه ؟؟؟ من اگه ماشین نخرم درست میشه؟؟؟ من اگه طلا نخرم درست میشه ؟؟؟ من اگه اشغال نریزم محیط زیست مشکلش حل میشه؟ من اگه کتاب بخونم فهم مملکت میره بالا؟؟؟ من ی نفر اگه راهنما بزنم همممه مشکلات راهنمایی رانندگی حل میشه ؟؟؟؟ هممممش همممینجوری حرف میزنیم ...این من منا میلیون ها منه

سن بالا ازدواج کن خیلی خوبه از مجردت لذت ببر

الو سلام ببخشید منزل خداست؟ منم همون مزاحمی که اتفاقا آشناست*هزاربار دلم گرفته این شماره رو*ولی چرا هنوز پشت خط در انتظار یک صداست*شماکه گفتی واجبه جواب سلام هرکسی*چی شد به مارسیدبازحساب بنده هاجداست*اجازه میدی که برات یه کم دردودل کنم*آخه شنیدم که فقط اسم تو مرهم وشفاست*حتی اگه چیزی نگی کلی دلم سبک میشه*چون میدونه که میشنوی وقتی تو این حال و هواست*الو دوباره قطع و وصل سیم ها شروع شده*خرابی از دل منه یا شاید از این سیم هاست*الو منو ببخش اگه بازم مزاحمت شدم*دوباره زنگ میزنم تا خدا خداست

تو هم که با توجه به امضات، معلومه عشق داری 

چه فرقی داره اون از راه حلال با جنس مخالفش ارتباط برقرار میکنه، تو هم راه های دیگه😋

اگر کانال یا پیج لباس زنانه با قیمت مناسب سراغ دارین لینکشو بدین،براتون صلوات میفرستم.درخواست دوستی و ریپلای رو هم خیلی دوس دارم😍
بالا برید پایین بیاید منم نمیتونم هضم کنم ...ی  دهه هشتادی ک ازدواج کرده و بچه و....نمیتونم...

تازه میگف ایشالا واسه پسرم ی آبجی کوچولو میخوام بیارم منم چشام اینجوری بود😒

تو انتهای تمام افکار منی😻
تو هم که با توجه به امضات، معلومه عشق داری  چه فرقی داره اون از راه حلال با جنس مخالفش ارتباط ...

دوس پسر داشتن تو این سن کاملا طبیعیه همه دارن ازدواج نکردیم ک

تو انتهای تمام افکار منی😻
تو هم که با توجه به امضات، معلومه عشق داری  چه فرقی داره اون از راه حلال با جنس مخالفش ارتباط ...

امضااات     

وقتی همه بگیم مملکت با حرکت من ی نفر درست نمیشه نباید توقعم داشته باشیم ک جهان اول و دوم باشیم ...من اگه اب استفاده نکنم درست میییشه ؟؟؟ من اگه ماشین نخرم درست میشه؟؟؟ من اگه طلا نخرم درست میشه ؟؟؟ من اگه اشغال نریزم محیط زیست مشکلش حل میشه؟ من اگه کتاب بخونم فهم مملکت میره بالا؟؟؟ من ی نفر اگه راهنما بزنم همممه مشکلات راهنمایی رانندگی حل میشه ؟؟؟؟ هممممش همممینجوری حرف میزنیم ...این من منا میلیون ها منه

چطور شد تو که واسه مرد غریبه عشوه میای و بهش فکر میکنی خیلی خوبه، ولی ایشون با شوهرش حال میکنه ، میگی اله و بله و فلانه؟

ما-به-خودمون-مربوطیم#  

اگر کانال یا پیج لباس زنانه با قیمت مناسب سراغ دارین لینکشو بدین،براتون صلوات میفرستم.درخواست دوستی و ریپلای رو هم خیلی دوس دارم😍
یه سریا فرهنگ خانوادشون فرق میکنه ماهم تو فامیل همین طوری هستیم  ۵تا دختر هم سنیم ۳تامون ازدوا ...

ذلت عزیزم ذلت  

وَلاَ تَقْتُلُواْ أَوْلادَکُمْ خَشْیَةَ إِمْلاقٍ نَّحْنُ نَرْزُقُهُمْ وَإِیَّاکُم إنَّ قَتْلَهُمْ کَانَ خِطْءًا کَبیرًا🌺و فرزندان خود را از ترس تنگدستی نکُشید[که]ما به آنان و شما روزی می دهیم; به راستی کشتن آنها گناهی بزرگ است.     سوره مبارکه أسراء آیه۳۱.       امضام از اول عضویتم همراهمه❤️ خیلی دوستش دارم. امیدوارم بتونم با یادآوری دائمش جون جوجه کوچولوها رو نجات بدم☘️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز