oooonikoooo مدیر استارتر عضویت: 1398/06/18 تعداد پست: 1435 عنوان ده روزه لکه بینی دارم 561 بازدید | 14 پست من از یه هفته قبل موعدم تا الان که سه روز از موعد پریودم گذشته لکه بینی دارمکسی اینجوری بوده؟ از بس بی بی چک منفی هم دیدم دیگه دلم نمیخواد بزنم تلاش میکنم برای سرنوشت 1398/08/23 | 14:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
arameshm عضویت: 1397/07/24 تعداد پست: 22306 شایدم کیست داری من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
oooonikoooo مدیر استارتر عضویت: 1398/06/18 تعداد پست: 1435 شایدم کیست داری یکم تنبلی تخمدان دارم.تا چهار ماه پیش هر ماه میرفتم سونو. یعنی تو این چهار ماه کیست درست کردم؟ تلاش میکنم برای سرنوشت
arameshm عضویت: 1397/07/24 تعداد پست: 22306 یکم تنبلی تخمدان دارم.تا چهار ماه پیش هر ماه میرفتم سونو. یعنی تو این چهار ماه کیست درست کردم؟ من خودم کیست داشتم اینجوری شدم نمیدونم عزیزم من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
oooonikoooo مدیر استارتر عضویت: 1398/06/18 تعداد پست: 1435 دیگه کسی این جوری نشده؟ تلاش میکنم برای سرنوشت
oooonikoooo مدیر استارتر عضویت: 1398/06/18 تعداد پست: 1435 نینی_یار_1# نینی_یار_3# نینی_یار# میشه این تایپیک حذف کنین تلاش میکنم برای سرنوشت
اوووو عضویت: 1397/09/01 تعداد پست: 1582 سلام،استاتر مشکل لکه بینیتون حل شد؟منم لکه بینی دارم ولی پریود نمیشم
oooonikoooo مدیر استارتر عضویت: 1398/06/18 تعداد پست: 1435 سلام،استاتر مشکل لکه بینیتون حل شد؟منم لکه بینی دارم ولی پریود نمیشم آره عزیزم. بعدش پریود شدم. بخاطر عفونت بود تلاش میکنم برای سرنوشت
دنيااااااااااا عضویت: 1400/06/22 تعداد پست: 1233 آره عزیزم. بعدش پریود شدم. بخاطر عفونت بود من مجردم بعد دو هفته تاخیر از پ لک بینی دارم االان سه روز ینی منم عفونت دارماینم بگم لاغرمخدا خیرت بده میشه منم راهنمایی کنه خدایا درهمه ی سختی ها دلم فقط به تو گرمه، ته دلمو خالی نکن
oooonikoooo مدیر استارتر عضویت: 1398/06/18 تعداد پست: 1435 من مجردم بعد دو هفته تاخیر از پ لک بینی دارم االان سه روز ینی منم عفونت دارم اینم بگم ... من الان پیامت دیدم عزیزم گاهی اوقات بخاطر تنبلی تخمدان هست که تعداد دفعات زیادی تکرار میشه. ولی گاهی هم بخاطر عفونت هستشما اگه بار اولت بوده احتمالا بخاطر عفونته. البته تاخیر بالای ده روز رو اینجوری میگن. زیر ده روز کلا طبیعیه تلاش میکنم برای سرنوشت
نفس۹۱ عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 18594 من الان پیامت دیدم عزیزم گاهی اوقات بخاطر تنبلی تخمدان هست که تعداد دفعات زیادی تکرار میشه. و ... سلام خوبینتایج اومد قبولی شدی؟ بهار که بیاید در این سرزمین گلستانی خواهد شکفت؛ما هزاران گل پر پر در این خاک کاشته ایم...🖤🥀
oooonikoooo مدیر استارتر عضویت: 1398/06/18 تعداد پست: 1435 سلام خوبی نتایج اومد قبولی شدی؟ سلام آره تو چی ؟ تلاش میکنم برای سرنوشت
نفس۹۱ عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 18594 سلام آره تو چی ؟ سلام منم آرهنمرت چند شد؟ بهار که بیاید در این سرزمین گلستانی خواهد شکفت؛ما هزاران گل پر پر در این خاک کاشته ایم...🖤🥀
oooonikoooo مدیر استارتر عضویت: 1398/06/18 تعداد پست: 1435 سلام منم آره نمرت چند شد؟ جالب نیست زیادتو برای کجا امتحان دادی ؟ تلاش میکنم برای سرنوشت
نفس۹۱ عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 18594 جالب نیست زیاد تو برای کجا امتحان دادی ؟ برازجونمن امروز مصاحبه رفتم نمرم ۵۰نمرات خیلی بالا بود ۶۰تا۷۷ زیاد بودن شانسم خیلی کمه بهار که بیاید در این سرزمین گلستانی خواهد شکفت؛ما هزاران گل پر پر در این خاک کاشته ایم...🖤🥀