2777
2789
عنوان

ده روزه لکه بینی دارم

561 بازدید | 14 پست

من از یه هفته قبل موعدم تا الان که سه روز از موعد پریودم گذشته لکه بینی دارم

کسی اینجوری بوده؟ از بس بی بی چک منفی هم دیدم دیگه دلم نمیخواد بزنم

تلاش میکنم برای سرنوشت 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکم تنبلی تخمدان دارم.تا چهار ماه پیش هر ماه میرفتم سونو. یعنی تو این چهار ماه کیست درست کردم؟ 

من خودم کیست داشتم اینجوری شدم نمیدونم عزیزم

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
آره عزیزم. بعدش پریود شدم. بخاطر عفونت بود

من مجردم بعد دو هفته تاخیر از پ  لک بینی دارم االان

 سه روز ینی منم عفونت دارم

اینم بگم لاغرم

خدا خیرت بده میشه منم راهنمایی کنه

خدایا  درهمه ی سختی ها دلم فقط به تو گرمه، ته دلمو خالی نکن  
من مجردم بعد دو هفته تاخیر از پ  لک بینی دارم االان  سه روز ینی منم عفونت دارم اینم بگم ...

من الان پیامت دیدم عزیزم 

گاهی اوقات بخاطر تنبلی تخمدان هست که تعداد دفعات زیادی تکرار میشه. ولی گاهی هم بخاطر عفونت هست

شما اگه بار اولت بوده احتمالا بخاطر عفونته. البته تاخیر بالای ده روز رو اینجوری میگن. زیر ده روز کلا طبیعیه

تلاش میکنم برای سرنوشت 
من الان پیامت دیدم عزیزم  گاهی اوقات بخاطر تنبلی تخمدان هست که تعداد دفعات زیادی تکرار میشه. و ...

سلام خوبی

نتایج اومد قبولی شدی؟

بهار که بیاید در این سرزمین گلستانی خواهد شکفت؛ما هزاران گل پر پر در این خاک کاشته ایم...🖤🥀

جالب نیست زیاد تو برای کجا امتحان دادی ؟

برازجون

من امروز مصاحبه رفتم نمرم ۵۰

نمرات خیلی بالا بود ۶۰تا۷۷ زیاد بودن شانسم خیلی کمه

بهار که بیاید در این سرزمین گلستانی خواهد شکفت؛ما هزاران گل پر پر در این خاک کاشته ایم...🖤🥀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز