2777
2789
عنوان

مردی که دزدکی زن دوم میخاسته بگیره 😂

| مشاهده متن کامل بحث + 531 بازدید | 50 پست
خوب دوباره میره محتات تر عقد مبکنه


طنزه_زخمیم_نکنید# 😂


ولی جدا از شوخی یکی اقوام داشتیم به شوهرش گفته بود فقط شک کنم باکسی هستی سیانور میریزم تو غذات دیگه خودت میدونی 😂😑

هیچ وقت تو دنیای مجازی غصه خوشبختی دیگران رو نخور اون اگه خوشبخت بود اون گوشی کوفتی از دستش میوفتاد😒خوشبختی به گفتن نیست به حس کردنه・_・;)⁩
نامردیه😅


حقش بوده 😂

هیچ وقت تو دنیای مجازی غصه خوشبختی دیگران رو نخور اون اگه خوشبخت بود اون گوشی کوفتی از دستش میوفتاد😒خوشبختی به گفتن نیست به حس کردنه・_・;)⁩

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اومدی یه ایرادی بگیری ها 

دوست داشتم عزیزم

حتما باید مثله شما رفتار کنم؟ 

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
به نظرم باید قطعش میکرد 😂😂


نظرت و بشدت قبول دارم 😂😂

هیچ وقت تو دنیای مجازی غصه خوشبختی دیگران رو نخور اون اگه خوشبخت بود اون گوشی کوفتی از دستش میوفتاد😒خوشبختی به گفتن نیست به حس کردنه・_・;)⁩
نه اتفاقا بهترین کار همین بود وگرنه دوباره یه فکر دیگه میزد به سرش دزدکی میرفت🤣😎


😂😂😂😂😂

هیچ وقت تو دنیای مجازی غصه خوشبختی دیگران رو نخور اون اگه خوشبخت بود اون گوشی کوفتی از دستش میوفتاد😒خوشبختی به گفتن نیست به حس کردنه・_・;)⁩
شوخی با این مسائل هم مسخره ست😑 چرا قبح این چیزا رو میریزید؟ 

تا حدودی با حرفتون موافقم، بابای خودم این کارو انجام داد، وقتی اسم زن دوم میاد یاد سختی هایی که کشیدیم میفتم. 

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

آره لنتی 😂😂 ما یکیشو نمیتونیم بگیریم اون دوتا دوتا میخواد🤪


ایشالا یکی بگیری به تمام دنیا ترجیح ندیش به آدم دیگه که فبها😂😂😂

هیچ وقت تو دنیای مجازی غصه خوشبختی دیگران رو نخور اون اگه خوشبخت بود اون گوشی کوفتی از دستش میوفتاد😒خوشبختی به گفتن نیست به حس کردنه・_・;)⁩
تا حدودی با حرفتون موافقم، بابای خودم این کارو انجام داد، وقتی اسم زن دوم میاد یاد سختی هایی که کشید ...


الهی 

ببخشید گلم اگه ناراحت شدی من هیچ قصدی نداشتم فقط طنز بود معذرت میخام 🙁

هیچ وقت تو دنیای مجازی غصه خوشبختی دیگران رو نخور اون اگه خوشبخت بود اون گوشی کوفتی از دستش میوفتاد😒خوشبختی به گفتن نیست به حس کردنه・_・;)⁩
الهی  ببخشید گلم اگه ناراحت شدی من هیچ قصدی نداشتم فقط طنز بود معذرت میخام 🙁

نه عزیزم خواهش میکنم این چه حرفیه، شما ببخش وسط تاپیک طنزت گند زدم 😐این موضوعی نیست که فراموشش کنم که وقتی اسمش بیاد یادش بیفتم. انشالله برا هیشکی پیش نیاد

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز