2789
عنوان

به نظرشما من اشتباه میکنم؟حق بامنه یاشوهرم؟

| مشاهده متن کامل بحث + 326 بازدید | 56 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خب به حالت مسخره خندیده یکی دست دخترت ماستی بشخ بهش بخنده بلند بلند نمیگی مسخره کرده.

بچه تو هست نوه اون هم هست. دوستش داره و منظوری نداره. بعضیا از اتفاق های بد میخندن. مثلا تو خونه اگه پام پیج بخوره برادرم می خنده. این دلیل نمیشه

آخه بار اولشون نیست انگ کثیف بودن به بچم میزنن

بچه اونم هست نوه خیلی عزیزه مغز بادومه فقط اون لحظه خنده دار بوده شاید انقد سخت نگیر 

همیشه مراقب اشتباه دوم باش، اشتباه اول حق توست.

من پدر شوهرم هر چی ب پسرم بگه ناراحت نمیشم

میگن بچه بادومه..بچش مغز بادومه

بچمون رو از شوهرمم بیشتر دوس دارن

چ دلیلی داره ک بدش رو بخان

این حرف پدر شوهر شما نه دخالت بده نه توهین

فقط شوخی بوده و خنده 

آخه بار اولشون نیست انگ کثیف بودن به بچم میزنن

نهایتش بگو اوه بزرگش نکنید دخترکم بازی میکنه 

بعدم بگو مامان جون عب نداره ماست بریز و دست بزن و غذاتو با بازی کردن خوشمزه کن اشکال نداره

آی گل گفتی خب منم همینو میگم دیگه.میگم چرا تحقیرش میکنه.خب شده یه کم بخند نه هر هر بگی وبخندی

میخواد شوخی بکنه دستشا بزنه تو ماست بزنه نوک بینی خودش بخنده والا بچه را چرا مسخره میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رنگ قرمز

m_7667 | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز