2789

کسی ک قراره باهاش ازدواج کنم دوساله ک همش نق میزنه تواین دوسال نشده یک هفته مشکل نداشته باشع همبشه وهرروز ازمشکلاتش میگه هنش اززندگی شاکیه همش بدشانسی میاره منم بایدغصشو بخوزم نمیدونم چیکارکنم خیلی خستع شدم عصبی شدم😭😭😭😭

کات#  

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم یه دوست پسر داشتم لعنتی همینطوری بود انقدر حرفای غم انگیز و مرگ و میر و افسردگی و ناامیدی میزد منم افسرده و عصبی کرده بود   

تمومش کردم  

♥ارام ارام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی زیبای من♥

شوهر منم اینجوریه ها  همش شاکیه از همه  خیلی سخته با این افراد زندگی کردن😂دهن ادم سرویس میشه 

من برا شوهرم  اوایل خط و نشون کشیدم  اگه پیش من غر غر کنه  هرچی از دهنم در بیاد بارش میکنم  

😊

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            
باهاش حرف بزن مشکلاتشو بگو.

روم نمیشخ بگم انقدازمشکلاتت حرف نزن.بخدادیگه افسرده شدم خیلی ناراحتم نمیدونم چرامشکلات این بشرتمومی نداره خمش میشینه ازضررایی ک کرده میگه همش میشینه حساب کتاب پولای قدیمشو پیش من میکنه گاهی یک ساعت فقط میشینه حساب میکنه جوری ک دیگه مغزم داغ میکنه چیکارش کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز