2777
2789
عنوان

کورتاژ

| مشاهده متن کامل بحث + 721 بازدید | 23 پست
استارتر چند هفته بودی کورتاز شدی

شش هفته

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من الان 13 روز گذشته هنوزم گاهی درد خفیف دارم و خونابه کرم رنگ. 

منم ۸ روزه همینطورم 

اما بدبختی من ازجایی دیگه بود 

به سفکسیم حساسیت داشتم همش درگیرمعده وروده بودم 

داغون شدم

واین نیز خواهدگذشت
منم دیروز کورتاژ شدم شماهابعدازکورتاژ دردداشتید  من اگه بشینم درددارم اما اگه درازبکشم خوبه د ...

خیلی کم

ولی 20روز بعد خونریزی داشتم

رفتم دکتر گفت پریود شدی

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
عزیزم شما کورتاژ شدی درد داشت ؟منم بارداریم پوچه باید سقط کنم موندم بین کورتاژ و سقط با دارو

عزیزم انتخاب روش سقط دست ما نیس

دکتر تعیین میکنه ، اگه با دارو سقط ناقص داشتی

اونموقه کورتاژ میکنن

بی حسی میزنن ولی کلا لایه داخل رحم تراشیده میشه

و شنیدم ک زیاد چیز خوبی نیس

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز