2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چطور بود آمپول گرفتی یا جراحی بعد از چند ماه برای بارداری اقدام کردی

نه لاپاروسکوپی کردم. مهر پارسال عمل کردم امسال تیرماه حامله شدم 

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم برای سلامتی نی نی من و نی نی شما
نه دارو نداد علتش کیست اندومتریوزم بود شما چندماهه اقدامی

من دوماه اقدام بود باردار شدم خارج رحمی بود الان دوماه عمل کردم دکتر فقط بهم ویتامین ای داد گفت سالم سالم فقط سوهرم کم تحرک

من دوماه اقدام بود باردار شدم خارج رحمی بود الان دوماه عمل کردم دکتر فقط بهم ویتامین ای داد گفت سالم ...

اهان. فکرکنم بعد از سه چهارماه بتونی باز اقدام کنی من  6 یا7 ماه استراحت دادم بعد اقدام کردم

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم برای سلامتی نی نی من و نی نی شما
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792