دلگرمیم مدیر استارتر عضویت: 1398/08/06 تعداد پست: 1070 عنوان خارج رحمی 313 بازدید | 17 پست سلام کیا سابقه بارداری خارج رحمی داشتن؟ 1398/08/15 | 19:59 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دلگرمیم مدیر استارتر عضویت: 1398/08/06 تعداد پست: 1070 من چطور بود تو لوله بوده جراحی کردی یا mtxگرفتی
sofia62 عضویت: 1396/09/16 تعداد پست: 3728 چطور بود تو لوله بوده جراحی کردی یا mtxگرفتی بله تو لوله بود ..لاپراسکوپی کردم
دلگرمیم مدیر استارتر عضویت: 1398/08/06 تعداد پست: 1070 بله تو لوله بود ..لاپراسکوپی کردم منم داشتم تو دهانه رحم بود ولی جراحی باز داشتم الان بارداری بعد چند ماه برای بارداری اقدام کردی آمپول mtxنگرفتی
fatimaa74 عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 701 من اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم برای سلامتی نی نی من و نی نی شما
دلگرمیم مدیر استارتر عضویت: 1398/08/06 تعداد پست: 1070 من چطور بود آمپول گرفتی یا جراحی بعد از چند ماه برای بارداری اقدام کردی
fatimaa74 عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 701 چطور بود آمپول گرفتی یا جراحی بعد از چند ماه برای بارداری اقدام کردی نه لاپاروسکوپی کردم. مهر پارسال عمل کردم امسال تیرماه حامله شدم اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم برای سلامتی نی نی من و نی نی شما
دلگرمیم مدیر استارتر عضویت: 1398/08/06 تعداد پست: 1070 نه لاپاروسکوپی کردم. مهر پارسال عمل کردم امسال تیرماه حامله شدم دکتر دارو نداد علتش مشخص نشد
fatimaa74 عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 701 دکتر دارو نداد علتش مشخص نشد نه دارو نداد علتش کیست اندومتریوزم بود شما چندماهه اقدامی اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم برای سلامتی نی نی من و نی نی شما
دلگرمیم مدیر استارتر عضویت: 1398/08/06 تعداد پست: 1070 نه دارو نداد علتش کیست اندومتریوزم بود شما چندماهه اقدامی من دوماه اقدام بود باردار شدم خارج رحمی بود الان دوماه عمل کردم دکتر فقط بهم ویتامین ای داد گفت سالم سالم فقط سوهرم کم تحرک
fatimaa74 عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 701 من دوماه اقدام بود باردار شدم خارج رحمی بود الان دوماه عمل کردم دکتر فقط بهم ویتامین ای داد گفت سالم ... اهان. فکرکنم بعد از سه چهارماه بتونی باز اقدام کنی من 6 یا7 ماه استراحت دادم بعد اقدام کردم اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم برای سلامتی نی نی من و نی نی شما
دلگرمیم مدیر استارتر عضویت: 1398/08/06 تعداد پست: 1070 اهان. فکرکنم بعد از سه چهارماه بتونی باز اقدام کنی من 6 یا7 ماه استراحت دادم بعد اقدام کردم بارداری الان
fatimaa74 عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 701 بارداری الان اره 17 هفتمه اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم برای سلامتی نی نی من و نی نی شما