2789
عنوان

سوتی🤣

| مشاهده متن کامل بحث + 1038 بازدید | 70 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یه بارم بچه  بودم داشتم به مغازه می رفتم یه موتوری بهم گفت دختر جون بیا بریم خونه ما من گفت نه خیلی ممنون شما بیاین خونه ما انقدر گفتم دست بردارم هم نبودم  تا موتوری سرش درد گرفت و رفت

باور کن دوست داشنت همه چیز را زیبا تر می کند از وقتی که به تو فکر می کنم زیبا شدم
وا مگه قرمه سبری میبره مگه شیره

اصلا یه چیزایی ادم میشنوه

خودش یه نوع سوتیه😝😝

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

خوبه میترسم با رب گوجه امتحان کنم 

نترس عزیزم.ما ترکا کلا قورمه سبزی رو با رب درست میکنیم. بنظرم رو طعم تاثیر چندانی نداره.هر چند من هردوتا شو امتحان میکنم.

 مواظب افکارمون و ذهنمون باشیم که افکار تبدیل به رفتارمیشه😊👌      کار بد هیچکس توجیه کننده رفتار بد ما نیست!       
میگی چجوری برنجتو قالب میزنی که خراب نمیشه ر؟؟

۱-برنج ایرانیه😁

۲-یکم باید فشارش بدی.ترجیحا با پا😝😝😝😝😝

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

نترس عزیزم.ما ترکا کلا قورمه سبزی رو با رب درست میکنیم. بنظرم رو طعم تاثیر چندانی نداره.هر چند من هر ...

هر دوش عالیه❤❤

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز