2789
عشق_کشک_نیست#   کشک_لا_اقل_کلسیم_دارد#   عشق_کلسیم_ندارد#  

خز_نکنید_هشتک_را#  

شورشو_در_اوردی#  

ایش_به_تو#  

😂😂😂😂

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مرسی از راهنمایی هاتون😐😐😐😑😑😶😶

خواهش میکنم بازم مشکلی بود بیا سراغ خودم😁😁😎

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔
من۲۲ اون۳۰

بهش بگو خب

 به نام خداوندرنگین کمان🕊اگه تاپیکیو دوست نداریم مثل کنه نمونیم اونجا!اگه تو تاپیکی نظری میدم که تو مخالفشی نظر دادن مجوز ریپلای کردن به تو نمیده با استارتر بودم پس ریپلای نکن!!!حوصله بحث با آدم احمق متعصب که میخواد عقایدشو تو حلق دیگران کنه ندارم....بارون اومدو یادم داد تو زورت بیشتره🕊✌🏻
رو در رو؟😱😨

نه حالا رو در رو یجوری برو تلگرامی اینستایی سر صحبت باز کن. 

 به نام خداوندرنگین کمان🕊اگه تاپیکیو دوست نداریم مثل کنه نمونیم اونجا!اگه تو تاپیکی نظری میدم که تو مخالفشی نظر دادن مجوز ریپلای کردن به تو نمیده با استارتر بودم پس ریپلای نکن!!!حوصله بحث با آدم احمق متعصب که میخواد عقایدشو تو حلق دیگران کنه ندارم....بارون اومدو یادم داد تو زورت بیشتره🕊✌🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز