2733
2739
عنوان

ماسک برای موهای آسیب دیده و خشک

480 بازدید | 2 پست
ماسک آووکادو

مواد لازم: ۱ عدد آووکادو، ۱ عدد زرده تخم مرغ ، ۱ قاشق روغن زیتون

ابتدا آووکادو را پوست کنده و کاملا له نمایید و بعد ۱ عدد زرده تخم مرغ را از سفیده جدا نموده و به آن اضافه نمایید و همچنین ۲ قاشق روغن زیتون را اضافه نموده و خوب مخلوط نمایید و مخلوط را روی موهای خود مالیده و ماساژ دهید و بعد از ۳۰ دقیقه با آب ولرم شستشو دهید. این ماسک برای موهای آسیب دیده و خشک بسیار مفید است.

ماسک موز

مواد لازم: ۱ عدد موز، ۲ قاشق عسل، ۱ عدد کپسول ویتامین E

۱ عدد موز را کاملا له کرده و با ۲ قاشق عسل مخلوط نمایید و ۱ عدد کپسول ویتامین E را برش داده و روغن آن را به مواد اضافه نموده و خوب مخلوط نمایید و این ماسک را روی مو ماساژ دهید و بعد از ۳۰ دقیقه موهایتان را با آب گرم شستشو نمایید. این ماسک برای موهای خشن و خشک مفید می‌باشد. بجای کپسول ویتامین E می‌توانید از ۱ قاشق روغن بادام یا زیتون استفاده نمایید.

ماسک زرده تخم مرغ

مواد لازم: ۲ عدد زرده تخم مرغ، ۲ قاشق عسل، ۱ قاشق روغن بادام یا زیتون، ۲ قاشق گلاب

۲ عدد زرده تخم مرغ را از سفیده جدانموده و با ۲ قاشق عسل مخلوط نمایید و ۱ قاشق روغن بادام و یا زیتون و ۲ قاشق گلاب را اضافه نموده و خوب مخلوط نمایید و بعد روی موهای خود مالیده و بعد از ۳۰ دقیقه موهایتان را شستشو نمایید. این ماسک موهایتان را تقویت کرده و شاداب مینماید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  9 ساعت پیش
توسط   viana_82  |  53 دقیقه پیش