2789
عنوان

نمك خريدم

| مشاهده متن کامل بحث + 1579 بازدید | 31 پست

بذار دیگ  ..

چقدر دلمون پیشه کسایی که توی بیکاریاشون اسممون رو هم به زبون نمیارن💚💛🧡                                                              شکمم رو که میدم تو غیب میشه...خب آخه وقتی اونجا جا هست چرا باز ول میکنم میایی بیرون؟هووووم؟🤔                                              اگه میشه واسه رسیدن به حاجتم و خوشبختیم صلوات بفرستین دوستای مهربونم💚💛🧡 
منتظر عکس نمکن😎

بيا

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بذار دیگ  ..

الان

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

عکس ذنمکو هم باید کوکو راه بندازیمممم

چمیدونم والا .‌..بخدا بعضی موقعها میگم ایکاش اینجا رو پیدا نمی کردم.. 😐🌷🙄

چقدر دلمون پیشه کسایی که توی بیکاریاشون اسممون رو هم به زبون نمیارن💚💛🧡                                                              شکمم رو که میدم تو غیب میشه...خب آخه وقتی اونجا جا هست چرا باز ول میکنم میایی بیرون؟هووووم؟🤔                                              اگه میشه واسه رسیدن به حاجتم و خوشبختیم صلوات بفرستین دوستای مهربونم💚💛🧡 

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

اسمش نمك هيماليا

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

اسمش نمك هيماليا

جالبه دوست دارم خود نمک رو هم ببینم باز می‌کنی؟ بعدم عکسشو گرفتی ازش اسکرین‌شات بگیر زودتر میاد

قیمتش چنده ،خارجیه پ 

نميدونم چند شد

كلي ادويه گرفتم با اين نمكا و روغنو....قيمتش زيادشد

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز