2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قهوه فحش دیگ😂😂

    ❤❤❤❤❤این امضا پراز عششششققق و حالِ خووووب،امیییید وانرژی مثبته،،امیدوارم بادیدنش حالِ دلت خووووب بشه......لبخند بزن و دنیارو قشنگتر کن  بالبخندت میم مشکلات ازبین میره و شکلات میمونه همونقدر شیرین ولذت بخش🍬🍫راستی هرروز به خدا وتموم عزیزانت بگو که چقدرعاشقشونی  بزرگترین ازمون زندگی ماوقتیه که بتونیم باتموم ناملایمت زندگی بازهم بگیم خدایاشکرت،قوی باش واز این ازمون سربلندبیرون بیا💪💪 خدا داره نگات میکنه بهش لبخندبزززززن         *روزی که بفهمی جواب هر حرفیو نباید داد یه قدم به بلوغ فکری نزدیک شدی والبته چندین قدم هم به ارامش🍀🍀

اینم میترکه به خاطر قهوه نه گزارش 

هومیوپاتی سلامتیمو مدیونتم . دوستای نی نی سایتی زیاد درباره هومیوپاتی سوال میکنن . هومیوپاتی یه روش درمانیه ضد التهابه خیلی از پزشکا تو خارج از کشور بیمارای الرژی والتهابی شون رو ارجاء به پزشک هومیوپات میدن .با اینکه تو کشورمون این پزشکا کم نیستن ولی ناشناخته ان اگه یه سرچ تو گوگل کنید اسم وادرسشون هست تو کل کشور هستن  . خیلی از مشکلات مثل کیست واندومتریوزو.... با چند ماه درمان هومیوپاتی قابل درمانه .خوبی این روش اینه که بعد درمان وقطع دارو  احتمال عودبیماری خیلی خیلی کمه چون کار هومیوپاتی تقویت بدن خود فرده تا بدن خودش با بیماری مبارزه کنه .خلاصه برای بیماریهایی که تو طب شیمیایی درمان قطعی نداره وفرد باید کل عمرشو دارو بخوره هومیوپاتی با چند ماه میتونه براش معجزه کنه وخوب بشه .بیماریهای داخلی واعصاب والرزی ونازایی وتیروئید و...از این جمله اند .دراخر اینم بگم سینا طب ارسال دارو به کل کشور دارهتوی این تایپیکم درباره هومیوپاتی توضیح دادم 

قهوه؟ 😯

ههههه😐

بی ادب😏

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
چایی😐

هههه

بی_فرهنگ_نباشیم# 😏😏

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ـــــ

marshal_ | 46 ثانیه پیش

متاسفانه

lotooos | 43 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز