2777
2789
عنوان

دلتون از چیه از سنگه ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 630 بازدید | 102 پست
اشتباه کردم که توهین کردم . ولی نظرم همونه  هرکی نظری داره شماهم اینقد درگیر من نباش نگاکن اونج ...

برات تو اين شب مهم فقط دعا ميكنم شفا پيدا كني عزيزم و اون چيزي كه نداري گيرت بياد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

در مورد مانتو هم الان اکثر مانتو ها بدون دکمه هستن و ما نباید شخصیت ادم ها را از رو پوشش یارنگ لباس قضاوت کنیم گلناز عزیز این در نظر بگیریم دنیا هزار رنگ و بازی داره مراقب پیشداوری هامون باشیم 🌹

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
هنوزم نظرم همینه نگفتم معنی کلیش اینه من فقط گفتم تو ذهنم اینجور تداعی میشه انگار میگه بیاتو  ه ...

@نی_نی_یار_3  

@نی_نی_یار_5  

ایشون توهیناشون تمومی نداره 

تو یه تا تایپک قبلشم به شدت توهین کرد و حرفای رکیک به دوستان زد 

مدارکشم موجوده اسکرین گرفتیم 

لطفا پیگیری کنید❤

شما هم تگ کن نی نی یار رو  تا بلکه از توهیناش و تایپکاش نجات پیدا کنیم

من همه رو ميتونم تگ كنم جز ني ني يارا🤔🤔

ايشالله مال شمارو ميبينن پيگيري ميكنن شر اين ادما كم ميشه

اینم هم اسکرین از حرفای زشت و توهین امیز این خانوم  خواهش میکنم پیگیری کنید تا دیگه تایپک نزنه ...

حرفای زشت زدم چون به من حرفای زشت زدن حق داشتم 

 هر کسی گوید سخن از عشق را، نتواند که دلی از تو بَرَد…دلبری از تو چنان دشوار است، که دلِ تب دار و یک بیمار می خواهـــد فقط!
من همه رو ميتونم تگ كنم جز ني ني يارا🤔🤔 ايشالله مال شمارو ميبينن پيگيري ميكنن شر اين ادما كم ميشه

شره تو باید کم شه

 هر کسی گوید سخن از عشق را، نتواند که دلی از تو بَرَد…دلبری از تو چنان دشوار است، که دلِ تب دار و یک بیمار می خواهـــد فقط!
@نی_نی_یار_3     @نی_نی_یار_5     لطفاا پیگیری کنید این خانوم از عصر تاحالا ...

مدارک؟ اره فوقش بترکم دوباره میام با یک آیدی دیگه

 هر کسی گوید سخن از عشق را، نتواند که دلی از تو بَرَد…دلبری از تو چنان دشوار است، که دلِ تب دار و یک بیمار می خواهـــد فقط!
ای جانم چه بانمکه انگار عروسکه ماشاالله حتما براش اسپند دود کن گلم😍😍😍

ممنونم عزیزم❤

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز