2777
2789
قدیسه هستش😒

۱۰۰٪

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم عزیزم .....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                                           
اخ الان کسی که شوهر داره عاشق برادرشوهرش زن خوبی🤔

نه اصلا کارخوبی نیس ویه خیانت ب همسره.اماازکجابدونیم که الکی این داستانارو نبافته براما؟

نفسم قلبم دنیام :پسرم مهدیارم❤❤❤❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه اصلا کارخوبی نیس ویه خیانت ب همسره.اماازکجابدونیم که الکی این داستانارو نبافته براما؟

حالا چه الکی چه راستکی مهم این که این بیان کرده پس اون شخص هرزه دیگه 🤔اگر این کار انجام شده 

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم عزیزم .....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                                           
حالا چه الکی چه راستکی مهم این که این بیان کرده پس اون شخص هرزه دیگه 🤔اگر این کار انجام شده 

😐😐😐😐وللش گناهش پای خودش وخداقضاوت کنه

نفسم قلبم دنیام :پسرم مهدیارم❤❤❤❤❤❤
دختر خواهرشوهر منم بهم قشنگ با لبخند و اینا بهم میگفت اره من با برادر شوهرم خیلی رفیقم یواشکی شوهرم ...

چه خوب برادرشوهر ندارم توهم نمیزنم😂😂😂🤚

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم عزیزم .....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                                           

شاید زن خرابی نبوده فقط دوچار عشق ممنوعه شده

مطمعن هستم لحظه تحویل سال ۱۴۰۰من مادرم وبارها از خدا بخاطر اینکه حس مادرشدن ازم دریغ نکرده شاکرهستم الهی آمین خدایا شکرت من واسه همه منتظرا دعا میکنم شماهم واسه من دعا کنید لطفا تشکر
ببین حالا خراب بودنش هیچ جالبیش برام این بوددخیلیا میگفتن قضاوت نکنید حرف بد نزنید فاز اونا رو نفهمی ...

بردارشوهر عاخه😮😨فیلم ترکی مگه... چ آدمایی پیدا میشن...بدمون آوردن نکبتا

😒بی ادبانه  من چ میدونم چیه خوشم میاد از کلمش نوشتم 😐ای بابا

بی ادب خودتی

من بی ادبی نکردم

سوال کردم ازت


شهید تهرانی مقدم : “فقط انسان های ضعیف به اندازه ی امکاناتشان کار میکنند”
چه خوب برادرشوهر ندارم توهم نمیزنم😂😂😂🤚

توهم چرا؟؟من که چیز توهمی رو نگفتم 🤔

حرف های اون رو گفتم که انجام شده بودش

متوجه منطورت از توهمی  نشدم؟؟؟


خدایا منتظر رسیدن به آرزوی جدیدم هستم🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز