2733
2739
عنوان

تاپیک تپل های مهربان

| مشاهده متن کامل بحث + 225080 بازدید | 44218 پست

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

نه ندارم بزارین

دمنوش نعناع به خاطر عطر فوق العاده ای که دارد می تواند ذهن شما را فریب داده و باعث کاهش اشتهای شما شود. با نوشیدن این دمنوش علاوه بر اینکه احساس سیری بیشتری خواهید کرد می توانید از دیگر مزایای آن مانند خواب راحت و تقویت سیستم ایمنی بدن بهره مند شوید.

طرز تهیه

یک قاشق چای خوری نعناع خشک شده را به آب جوش اضافه کرده و 10 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. سپس می توانید این دمنوش خوشمزه را نوش جان کنید.

2728

چای سفید معمولا در نور خورشید به صورت طبیعی خشک می شود و غنی ترین چای جهان از نظر دارا بودن آنتی اکسیدان می باشد که تقریبا 3 برابر چای سبز دارای ترکیبات پلی فلون ها می باشد.

تحقیقات نشان داده که چای سفید با افزایش چربی سوزی و جلوگیری از ایجاد سلول های چربی باعث لاغری و کاهش وزن می شود. کاتچین هایی که در چای سفید یافت می شوند می توانند کاهش وزن را افزایش داده و از چاقی جلوگیری کنند.

چای سفید باعث کاهش اشتها شده و جدب چربی را کاهش مس دهد از این دو طریق می تواند باعث کاهش وزن شود.

طرز تهیه

آب را تا دمای 75 تا 85 درجه سانتی گراد بجوشانید و سپس برگ های چای سفید را به آن اضافه کنید و بگذارید که به مدت 5 تا 8 دقیقه دم بکشد. چای سفید آماده نوشیدن است.

الان این تایپکت چکارکنم داشته باشم؟؟

بالای‌صفحه‌کنارقلب‌یه‌علامت‌هست‌اونوبزن(زیراسم‌استارتر)میره‌توتاپیکای‌موردعلاقت؛بعدازتوپروفایلت‌پیداش‌کن‌وبیاسربزن

مطالعات نشان داده که زرشک یکی از بهترین میوه ها برای لاغری و کاهش وزن می باشد. مصرف دمنوش زرشک می تواند باعث افزایش چربی سوزی و در نتیجه باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

طرز تهیه

به ازای هر نفر 1-2 قاشق چای خوری زرشک تازه یا خشک را به آب داغ با دمای 80 درجه اضافه کرده و بگذارید تا به مدت 10 دقیقه خوب دم بکشد و رنگ بیندازد. سپس می توانید این دمنوش خوشمزه و خوشرنگ را با عسل میل کنید.

2738

دمنوش دارچین برای تنظیم قند خون

دارچین می تواند سطح قند خون را کنترل کند و از آنجا که یکی از فاکتورهایی که تاثیر مستقیمی بر روی میزان گرسنگی و انرژی ما برای ورزش دارد متعادل بودن سطح قند خون بدن است بهتر است نوشیدن این دمنوش خوشبو و مفید را نیز به یکی از عادت های روزانه خود تبدیل کنید.

هر چقدر که قند خودن شما متعاد تر باشد کمتر دچار اشتهای کاذب شده و روند چربی سوزی در بدن شما بهتر پیش خواهد رفت.

طرز تهیه

یک قاشق چای خوری پودر دارچین را به آب داغ قوری اضافه کرده و 10 دقیقه صبر کنید تا خود دم بکشد و سپس می توانید نوش جان کنید.

همچنین می توانید 2-3 عدد چوب دارچین را به آب داغ اضافه کرده و 20 دقیقه صبر کنید تا عصاره آنها خارج شده و سپس آن را میل کنید.

قندخون تأثیر مستقیمی روی وزن ما دارد و میزان گرسنگی‌مان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. قندخون یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده‌ی انرژی بدن است. هرقدر انرژی شما بیشتر باشد، تمایل بیشتری به ورزش کردن خواهید داشت.

هرقدر قندخون‌تان متعادل‌تر باشد، کمتر دچار اشتهای کاذب می‌شوید و بدن شما روند مناسب‌تری برای استفاده از چربی‌های ذخیره‌شده را در پیش خواهد گرفت.

سلام.   دخترااااا  دخترا 

من چند روزه. هرچی میخورم بازم از گرسنگی گریه ام میگیره.         کم کم ک شکر خوردم نون خوردم تا الان که  دیگه غیر قابل کنترل شده    چه کنم کمککککککککککک

  

مپندار ؛ ای در خزان کشته جو      که گندم ستانی به وقت درو

دمنوش گل محمدی برای سم زدایی بدن

گل محمدی یا گل رز سرخ به عنوان یک ماده دیورتیک (ادرار آور) بسیار ملایم عمل می کند. مواد دیورتیک باعث می شوند تا کلیه ها مقدار بیشتری سدیم را توسط ادرار کردن دفع کنند و به سم زدایی بهتر بدن نیز کمک کنند.

نمک بیش از حد، آب موجود در خون ما را کاهش می دهد و موجب غلظت خون می شود که این موضوع برای سلامت بدن و گردش خون خوب نیست. از طرفی زمانی که شما وزن کم می کنید و چربی می سوزانید در واقع آب زیادی را از دست می دهید.

از آنجا که هیدراته بودن بدن یکی از فاکتورهای مهم برای کاهش وزن و سم زدایی بدن می باشد بنابراین با نوشیدن این دمنوش معطر و مفید می توانید به سلامت بدن تان نیز کمک کنید.

طرز تهیه

پس از آن که آب داخل قوری به دمای 80 درجه سانتی گراد رسید یک قاشق غذاخوری غنچه یا گلبرگ تازه گل محمدی را به آن اضافه کرده و بگذارید 15 دقیقه دم بکشد و سپس مصرف کنید.

توجه داشته باشید که دمنوش گل محمدی یکی از بهترین دمنوش ها برای رفع یوبست نیز می باشد بنابراین بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید.

همچنین اطمینان حاصل کنید گل های شما به آفت کش ها و سموم شیمیایی آلوده نباشند و قبل از مصرف آنها را خوب بشویید.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نوزاد

خورشید1125 | 3 ثانیه پیش

پلاک تک

jnjnjnjn | 31 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز