2789

نهال باچ😎😋

نه بسته ام به کس دل            نه کسته بس ده من بل              هرچی بیشتر به مردم نگاه میکنم و اونا رو میشناسم بیشتر درک میکنم که چرا خداوند به حضرت نوح گفت: اول حیوانات رو نجات بده!!  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

جلاسنج😂😂😂🤣🤣🤣

❤شروع چالش لاغری تا عید بامداد خمار از ۸ دی ۹۸❤ وزن اولیه : ۱۲۰ ❤ وزن هدف تا عید : ۱۱۰ ❤ هدف بعدی  : ۹۰💪 ❤ هدف بعدش : ۷۰💪💪 ❤ هدف نهایی : ۵۰ 💪💪💪❤  من میتونم 

قسمت اول :همیشه لبخند داشته باش، سنگین و متین باشی، آراسته و مرتب اما ساده و نچرال باشی، با متانت صحبت کنی.

قسمت دوم: گاهی از خودت شیطنت هایی رو کنی، اگه یچیزی خییییلی جالب بود برات بلند قهقهه بزنی، اهل کل انداختن باشی اما بندرت ازش استفاده کنی، با بچه ها محبت آمیز رفتار کنی . همیشه هم طوری بنظر بیاد که انگار سرت شلوغه.

بنظرم همینا راز جذابیت یه دختر برای فک و فامیله.

واس این چیزا نباید سعی و تلاش کرد.نتیجه برعکس میده

ادم جذاب ذاتا جذابه حتی خودشم نمیفهمه ولی همه جذبش میشن


وقتی نیکی میکنم،احساس شادمانی دارم.و هنگامی که بدی میکنم،احساس شرمساری...این تمام دین من است
خوب آخه تو وجودم چجوری باشه خدا چرا به ما نداده😤😬😨

ببین دقیقا منطورت از جداب بودن چیه ؟ می خوای برای کی جداب باشی؟ می خوای دوست پسر داشته باشی؟ خواستگار داشته باشی؟ کلا آدما دوستت داشته باشن؟ هدفت کدومه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز