2777
2789
عنوان

یعنی چی شده😔😔

| مشاهده متن کامل بحث + 611 بازدید | 58 پست
15 روز گذشته بود البته لقاح دیر اتفاق افتاد واسه من چون وقتی سونو دادم سن بارداریم 2 هفته کمتر از ح ...

😊😊منم اگه خدا بخواد باردار باشم فکر کنم مثل شماام،لقاحم دیر انجام شده

منم امروز ۵روزه که عقب انداختم یه بی بی هاله انداخت دوتا دیگه منفی دردای پریود دارم میگیره ول میکنه ...

ای وای😔😔ایشاا...این ماه هستی عزیز دلم به دلت بد راه نده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ای وای😔😔ایشاا...این ماه هستی عزیز دلم به دلت بد راه نده

ان شاءالله هرچی خدا بخواد هم شما هم اونایی که منتظرن خدا سالم وصالحشو بده

خدایا واسه همه چیزی های که دادی و.ندادی شکرت که داده ات نعمت ونداده ات حکمت (خدایا هزاران بار شکرت)
منم نزدیک دوھفتس عقب انداختم دیروزم ازمایش دادم منفی بود نمیدونم چم شدہ😣😣

😔😔خیلی حس بدیه،برو سونوگرافی عزیزم،حتما پس فردا برو،فردا بیمارستانم بری انجام میدن برات

کچل😂😂😂😂نه،پرمو توروخدا😂😂😂

بچه خودم مو داره ۶ ماهشه همش کلش عرق میکنه سردش میشه سرما میخوره گفتم کچل ک راحت باشی دیگه عصه اینو نخوری😁منم با کلی نذر و نیاز و دوا درمان باردارشدم یکیم نارس شد و بعد ۳۱ روز از دست دادمش درک میکنم انتظار چیه از بی بی چک حالم بهم میخوره باهاش قهرم لعنتی دو دفعه مثبت شد بدو بدوووو رفتم ازمایش منفی بود جوابم اوضاعی داشتم من اصلا

بچه خودم مو داره ۶ ماهشه همش کلش عرق میکنه سردش میشه سرما میخوره گفتم کچل ک راحت باشی دیگه عصه اینو ...

آخ الهی چقدر بده این مدلی،منم متنفرم از بی بی چک،میرم چهارروز دیگه آزمایش،واااای خدا حفظش کنه خدا نگهدارش باشه هزار ماشاا...چی خوردین که پرمو شد؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز