ن دیر نیست ولی میگن دوازده هفته بهترین موقع اس،اگه بگنم صددرصدی نیست ،احتمال میدن ،ممکنه تو ان تی بهت ی چیز بگن تو آنومالی ی چیز دیگه،چون عضو جنسی جنین از شانزده هفته کامل میشه،اکثرا تو نت خونده باشی میگن برای تعیین جنسیت از هجده هفته تا بیست هفته بهترین زمانه