2789
تا هفته 8اگه حرکت حس نکردی پسره .جنین دختر ازچهل روزشروع ب حرکت میکنه

اینم درست نیست من الان نوزده هفته ام ولی هیچ حرکتی از بچه ام ندیدم،نی نیمم دختره،اصلا نمیشه ب هیچی اعتماد کرد فقط باید صبر کنی بری سونو آنومالی تو اون صددرصد مشخص میشه،من همه چیم از علایم گرفته تا این تستای تعیین جنسیت پسر بود،ولی بچه ام دختره

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منبع موثق دارید؟؟؟ چهل روز خیلی زوده ها!!! شاید نفخه آدم با حرکت جنین استباه میگیره!!

عزیزم باسابقه این حرفومیزنم مادربزرگم مامابوده 

نفسم قلبم دنیام :پسرم مهدیارم❤❤❤❤❤❤
به نظرتون ان تی رو ۱۳ بریم دیر نیست ... که عوضش جنسیت معلوم بشه..؟

ن دیر نیست ولی میگن دوازده هفته بهترین موقع اس،اگه بگنم صددرصدی نیست ،احتمال میدن ،ممکنه تو ان تی بهت ی چیز بگن تو آنومالی ی چیز دیگه،چون عضو جنسی جنین از شانزده هفته کامل میشه،اکثرا تو نت خونده باشی میگن برای تعیین جنسیت از هجده هفته تا بیست هفته بهترین زمانه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792