2777
2789
عنوان

عشقم رفت

| مشاهده متن کامل بحث + 4550 بازدید | 183 پست
بخدا منم روز ای تو رو گذروندم خیلی خوب درکت میکنم ولی چاره ای نیست باید دل بکنی خودت باید به خودت کم ...

وای خدا بگردم دلتو بدترازمن توبودی

میشه  دست از طلب ندارم تا کام دل برآید

منم ۱۵ روزه کات کردم هی وسوسه میشم بهش پیام بدم بهم گفت من دیگه این رابطه رو نمیخام بقول تو اونم توقع داشت گریه و زاری کنم بگم نرو توروخدا بمون ولی منم در کمال خونسردی خندیدم  گفتم باشه برو همون بهتر ک خودت رفتی همش حرص میخورد میگفت تو چرا همه چیزو ب مسخره گرفتی داری میخندی..ولی وقتی رفت اینقد گریه کردم ک نگو هی دلم میخاد بهش پیام بدم بگم دلم تنگ شده برات😢😢😢

در من انگار کسی، در پی انکار من است...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم من یکی اومد تو زندگیم بینهایت غیرتیو بد دل ۳سال باهاش ساختم از یه دختر شیطونو سرحال شدم یه دخت ...

همین کارو کردم پاکش کردم ولی دل بعضی وقتا خرمیشه مبارکت باشه گلم افرین به تصمیمت

میشه  دست از طلب ندارم تا کام دل برآید
دقيقا منم همين كارو كردم با يه پسر ١سال عقد بودم ديدم داره محدودم ميكنه از يه دختر شيطون شدم ي دختر ...

حس میکنم یه روز یکیه منم ب این حال میفته

میشه  دست از طلب ندارم تا کام دل برآید
باز خوبه استفاده های ناجور نکرد خخخ

بله لازم بود ب اونجا ها هم ميكشيد

ناگهان متعجب شدم زنی که سال پیش بودم کجاست؟یا آنکه دوسال پیش بودم و در فکر آن زن من اکنون چگونه آدمی هستم ؟
همین کارو کردم پاکش کردم ولی دل بعضی وقتا خرمیشه مبارکت باشه گلم افرین به تصمیمت

گفتم خدایا دلمو ببین. رفتنش همانا و بدبخت شدنش با زنش همانا . ولی من خدا رو شکر خوشبختم. زنه کرده خون گریه می کنه

من خیلی "عاشقتم" هنوزم 💫
وای خدا بگردم دلتو بدترازمن توبودی

فدات بشم اره عزیزم من خیلی وقته حالم خراب بود ولی خودمو سرحال نگه میدارم درسته بعضی وقت ها واقعا نمیتونم اما چاره ای نیست. من دو سال بخاطرش با خونوادم جنگیدم چون مخالف ازدواجمون بودن خودش شاهد بود خونوادش هم بهم زنگ میزدن باباتو راضی کن وقتی بابا مو راضی کردم و کمک مالی بهش کردم کار و ماشین بدست آورد یه هفته مونده بود به عقدمون گفت مادرم مخالف شده و فراموشم کن

پشت سرشم محکم باش این نشد یکی بهترش قحطی آدم که نیست خودتو سرگرم کن به جای چت کردن بااون وقتتو بذ ...

من کلی هنر بلدم مدرک کیک دارم مدرک شیرینی دارم مدرک نازکدوز دارم الان دوره مانتودوز دارم میرم

کلاس زبان رفتم ورزشکارم هستم سرمم تودرسمه این اومد گند زد ب همه چی بارفتنش یه وقتا میگم حق داشتی لقمه بزرگترازدهنت بودم

میشه  دست از طلب ندارم تا کام دل برآید

هیچ مردی که بخودت به خاطر س  ک  س نمیره و هیچ مردی را با س   ک   س هم نمیشه نگه داشت..رفتنی میره...این سوگواری این که دلتون می خواد پیام بدید خیلی عادی و جز پروسه جدای..عذا داری کنید و گریه کنید و درباره اس حرف بزنید ولی هرگز بهش فرصت دوباده ندین و از شما برای فراموشکن دوست دختر قبلیش فقط استفاده کرده..شما صبوری کنید ..آروم میشن و بعدا هزار بار خدا را سکر می کنید که دیگه تو زندگیتون نیست

Lilypie First Birthday tickers
ابجی یک نگاه به امضات کن! هدفت روبروته هدفتو بچسب اون  ادم که تو میخایش خیالت راحت یک روز مثل.. ...

بخدا گند زد تودرسم چندماه منوعقب انداخت امروز با یک حال بدی رفتم ثبتنام ازمون چون خیلی عقبم انداخت

خیرسرش هم دشته بودیم

من ارشد قبول شدم اون نشد ولی نرفتم موندم سال بعدبهترقبول شم دلممیخواد زمین بچرخه موفقیتامو باچشمش ببینه

میشه  دست از طلب ندارم تا کام دل برآید
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طرح درس

abbasia | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز