2777
2789
عنوان

عشقم رفت

| مشاهده متن کامل بحث + 4550 بازدید | 183 پست

عزیزم من یکی اومد تو زندگیم بینهایت غیرتیو بد دل ۳سال باهاش ساختم از یه دختر شیطونو سرحال شدم یه دختر افسرده که اجازه ناخونای خودشم نداشت تا سر کوچه اجازه نداشت بره همین ۵ماه پیش یهو تصمیم گرفتم‌کلا بذارمش کنار من عاشقش بودم ولی فهمیدم خودم مهم تراز اونم  سخت بود ولی کنارش گذاشتم الانم یه زندگی جدیدو دارم میسازم و ماه بعد جشن عقدمه سعی کن ادمای اشتباهیو از زندگیت حذف کنی نه این که بخدای با دعو برشون گردونی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به جهنم ك رفته اون هنوز تو رابطه قباي مونده بوده از تو فقط ميخواسته استفاده كنه اونو يادش بره

ناگهان متعجب شدم زنی که سال پیش بودم کجاست؟یا آنکه دوسال پیش بودم و در فکر آن زن من اکنون چگونه آدمی هستم ؟
تو چرا اینقدر ادعات می شه ؟ چرا وحدان نداری؟ چرا اینقدر حسودی و به هما می پری. حقیر نباش اینقدر. سای ...

باز اين افتاد دنبال من😐😂

خداياااا

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

نمیدونم حس وابستگی با دوست داشتن  ما اوکی بودیم قراربود موضوعو جدی ترش کنیم ولی اون دخترخانوم ...

واقعا خدارو شکر که جدی نکردین  اونی که بخواد بره هر موقعی باشه میره ی نمونش تو فامیل شوهرم همینکارو کرد دو تا بچه داره اقا رفته قهر دو ماهه

شمایی که داری امضامو میخونی😎بله با شمام              امیدوارم به تمام آرزوهای خوبت برسی 😇😘

اسی اونم اگه دوس داش باهاش ازدواج میکرد حتی اگه عشق قدیمیش باشه اون واسه فراموس کردن عشقاش سراغت اومده اونم ول میکنه حالا میبینی اگه عاشقه ازدواج میکنه باعاش نه دوستی 

خدایا داده ونداده ات راشکر
دیوونه ای ک کیخای دوباره برگرده؟؟؟این ادم بدرد نمیخوره اگرم برگرده باز میره ولت میکنه بدش دیگه خیلیی ...

درست زمانی اومد ک سرم توکارم بود و زمانی رفت که نباید میرفت

میشه  دست از طلب ندارم تا کام دل برآید
عزیزم من یکی اومد تو زندگیم بینهایت غیرتیو بد دل ۳سال باهاش ساختم از یه دختر شیطونو سرحال شدم یه دخت ...

دقيقا منم همين كارو كردم با يه پسر ١سال عقد بودم ديدم داره محدودم ميكنه از يه دختر شيطون شدم ي دختر افسرده ب قول شما 

منم رابطه رو تموم كردم

الان مثله سگ پشيمونه اما فايده ندارد كه ندارد

ناگهان متعجب شدم زنی که سال پیش بودم کجاست؟یا آنکه دوسال پیش بودم و در فکر آن زن من اکنون چگونه آدمی هستم ؟
آخه چرا دخترای ایرانی انقدرررر احساساتی ان؟؟!!!! بابا اون که چن مدل عشق هم داشته ولتم کرده رفته دیگه ...

اولین تجربه ام بود و بدترینش شد

میشه  دست از طلب ندارم تا کام دل برآید
واقعا که خیلی حقیری

بيا برو خدا روزيتو جا ديگه حواله كنه

همين چندروز پيش دنبال ٢.٣نفر ديگ افتاده بودي مشكل رواني داشتنت ثابت شدس

ديگه ريپ نميكنم برو پيش روانپزشك😐😐😐🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️🖐🏻

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز