2789

اول خودم خیلیا از خانواده تا دوران مدرسه تا راهنمایی 

یادم توی نمازخانه دوستم بهم گفت دیگه نمی خوایم باهات دوست باشیمفلانی هم بین من و تو 

تو رو انتخاب کرده حالا یا تو برو یا ما میریم 

جلو چند تا دیگه از دوستام گفت

یادمه تا یه مدت حالم خراب بود

یا موقع عکس گرفتن برادرم می گفت اه عکسو خراب کردی

خب شما هم بگین 

خالی# کردن احساس 

روانشناسا میگن اونایی که بهمون مراجعه می کنن مریض روحی نیستن اونایی ان که توسط مریض روحی اسیب دیدن

هیچی درست نمیشه... مگه اینکه بخوای درستش کنی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره من توی مدرسه زیاد از این همکلاسی ها داشتم ک همیشه ازشون فراری بودم

وقتی نیکی میکنم،احساس شادمانی دارم.و هنگامی که بدی میکنم،احساس شرمساری...این تمام دین من است

زیادپیش اومده

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   

اره

دیشب یه مریض روحی بهم گفت نظراتتو تو تاپیکا زیاد دیدم

فهمیدم به هیچ اصل انسانی و اخلاقی پایبند نیستی!!!!

فقط چون نظر مخالفو نمیتونست تحمل کنه 😊

ما انسان بودیم، تا زمانی که، نژاد ارتباطمان را از هم گسست،مذهب جدایمان کرد،سیاست تقسیممان کرد،و ثروت طبقه‌بندیمان کرد.شاید روزی دوباره انسان شویم.          پ.ن: تو جوش عاقبت ما مزن که در صف محشر/ کسی سوال اگر کرد می دهیم جوابی!

زیاد بوده

یادم رفته

اما جاشون رو قلبم تا ابد میمونه

✌ همگام با تاپیک بامداد خمار💪  با همراهیِ دوست جونیا😍.  📎گروه آبی📎  وزن اولیه: ۸۴    وزن شروع دوباره😅: ۷۷  وزن کنونی: ۷۳.۸۵۰   هدف اول: ۷۴🔓🔑   هدف دوم: ۷۱🔒   هدف سوم: ۶۸🔒   هدف آخر😍: ۶۵🔒

دوست ندارم یادم بیاد

 برا عکس برادرتون هم چیزه مهمی نبوده

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز