2789
عنوان

میخوام خودمو بکشم

346 بازدید | 43 پست

من برف میخوام. من هوای سرد میخوام. من خاک نمیخوام. من هوای گرم نمیخوام😢😢😢😢😢😢 از اردبیل اومدم اهواز😢😢😢😢😢😢 نمیتونم برم اردبیل زندگی کنم. 

قبلا توی عکس بالایی بودم ولی الان توی عکس پایینی هستم😢😢😢😢😢😢😢😢

میخوام خودمو بکشم برای برف

من یک پسر ۱۱ ساله هستم. ببخشید که گفتم زن هستم و ۱۷ سالمه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تویه گوگول مگولی😁😁

من یه گوگول مگولم😁😁

مسافر: مادر وینستون داری؟                                        گیلانه: پسر جان تو دکه ست خودت بردار.                      مسافر: ارزون نشده؟                                                   گیلانه: چی ارزون شده جز جون آدمیزاد...
تویه گوگول مگولی😁😁

ما گوگول مگولیم😁😁

مسافر: مادر وینستون داری؟                                        گیلانه: پسر جان تو دکه ست خودت بردار.                      مسافر: ارزون نشده؟                                                   گیلانه: چی ارزون شده جز جون آدمیزاد...

من الان تو دومیم 😣😣

اهوازززززز

تیکرتولدیه خانومه خاصه✔    که اووونم منم...  ۱۳بدربه دنیا اومدم دلیل دارم واسه خاص بودنممم . خب خوشگل خانومی که امضاموخوندی حالا واسه موفقیتم یه صلوات خوشگل بفرست .باتشکر ....عشقتون💓 negin💓

بهت حق میدم والا منم جای تو بودم خودمو میکشتم  

مامان‌‌‌‌ ۲ تا پسر ناز ، رادین و رادمهر ، خدایا دوستت دارم واسه هر چی که بخشیدی ... اگه امضامو خوندی لطفا" یه صلوات واسه شادی روح بابام بفرست ... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز