2789

برادر شوهرم خیلی آدم مومنیه.سی سالشه.ولی همیشه نمازش سروقته.حتی صبح ها.دانشگاهم رفته.برعکس شوهرمن که کاررو انتخاب کرد.حالا رفته دختر خاله ش رو گرفته.تو پاگشای من عاشقش شده😆دختره هم دختر خوبیه.ولی بهرحال فرق داره باهاش...یه نمه جلفه...مثلا کل خواهر برادراش خارجن و اصلا حجاب ندارن.خودشم همچین باحجاب نمیگشت.نمازم مطمئنم نمیخونه.فعلا که خونه پدرشوهرم چادریه.ولی شهرخودش احتمالا نیست.خیلی م امروزیه.برعکس برادرشوهرم.ازین موردا دیدین؟الان باهم خوبن؟آخه خیلی فرق دارن☹

این سومین کاربریمه😅😅😅

مکمل همن دیگه  

اینکه دوست داشتنیم تقصیر من نیست خوش شانسیه توئه 😎 یک جذاب مغرور آزاد،  از اونا که تیپهای سنگین و خاصی میزنن 👔ادکلن خاص،سوار ماشین مشکیشون میشن و ساعت 1 شب به بعد تنها تو خیابونا رانندگی میکنن 🚗 در حالی که یه آهنگ خاصو 100 بار گوش میکنن، همونایی که تنها کافه و رستوران میرن... شبا تنهایی قدم می زنن، از دورکه نگاشون میکنی ابروهاشون گره خورده تو هم... همش فکر میکنن، ولی وقتی نزدیک میری و باهاشون صحبت میکنی با نگاه و آرامش خاصی باهات حرف میزنن ! ازاونا که بهترین آدما برا درد و دلن، همونایی که راجبه همه چیز اطلاعات دارن و نگفته می‌فهمن، از اون جذابایی که خیلی سخت اعتماد میکنن ! اگه بهشون دروغ بگی ، سعی نمیکنن ثابت کنن و مچ بگیرن، بلکه...یه لبخند کوچیک با چشای خمار میزنن و آروم پا میشن و میرن...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خدایی؟خوبین حالا؟

ما خییییییلی تفاوت داشتیم 

خانواده هامونم مخالف بودن ، میگفتن بیست و چهار ساعت نشده جدا میشین 

ولی خب دوازده ساله با همیم ، جدا هم نشدیم 😂

یه وکیل - مهندسِ فمینیستِ محیط زیستیِ آچار به دست که عاشقِ همسرش ، حیوانات ، موسیقی و زندگیه #حامی_حیوانات #individualism# childfree #vegan

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز