2777
2789
نشاسته موجود در سیب زمینی سرخ شده یا آب پز باعث چاقی موضعی صورت می گردد. در حالیکه نشانسته مواد غذایی دیگر مانند ماکارونی کل اندام را چاق می کند.

 نوشیدن زیاد آب، آب میوه و سایر مایعات بهترین و کم هزینه ترین راه برای لطافت پوست و چاقی موضعی صورت است.

 شیره ی خرما و شیره انگور برای چاقی موضعی صورت موثر است.

 تحرک و ورزش کردن به خصوص ورزش های هوازی به داشتن صورت شاداب، شفاف و چاق کمک می کند.

نوشیدن آب هویج به همراه نارگیل و شکر صبح ها بنوشید.

 از خوردن کلم، کاهو، خیار و گوجه فرنگی غافل نشوید
زندگی سالم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شیره انگور ،اب با سیب زمینی رو چند ماه خوردم اصلا جواب نداد جوانه گندم خریدم الان یه ماهه میخورم همه میگن صورتت پر شده

 میشه برای شادی روح پدر و مادرم یک صلوات بفرستید مظلوم از این دنیا پر کشیدن  
هرروز میخوری؟؟چقد میخوری؟؟

هر روز روزی سه بار هر دفعه نیم ساعت بعد غذا یه قاشق چایخوریه پر میریزم تو ماست و میخورم اولش نمیتونستم بد مزه بود حالم بد میشد ولی الان عادت کردم دیگه چیکار کنم با هیچی چاق نشدم فقط با این تو یه ماه دو کیلو اضافه کردم الان خیلی خوشحالم💃💃💃💃😁😁😁😁

 میشه برای شادی روح پدر و مادرم یک صلوات بفرستید مظلوم از این دنیا پر کشیدن  
هر روز روزی سه بار هر دفعه نیم ساعت بعد غذا یه قاشق چایخوریه پر میریزم تو ماست و میخورم اولش نمیتونس ...

من چندین ساااله هر راهی برا پرشدن صورت گفتن رفتم اصلااا تو تصورت نمیگنجه که چقدم اراده قوی داشتم و همشونو انجام دادم . اماااا هیچی..اخرش رفتم برا تزریق چربی اگه بدونی همسر چه بلواااایی کرد ..نتونستم مقاومت کنم بیخیال شدم

چن وقته خودم گندم میزارم جوونه میزه ..همینطور خالی خالی میخورم

من چندین ساااله هر راهی برا پرشدن صورت گفتن رفتم اصلااا تو تصورت نمیگنجه که چقدم اراده قوی داشتم و ه ...

حالا جدواب داده یا نه؟من پودر جوانه گندم از عطاری میگیرم مارک شاد خوبه مزش خخخخییییییییلی راضیما کاملا صورتم پر شده یه امتهان کن 

 میشه برای شادی روح پدر و مادرم یک صلوات بفرستید مظلوم از این دنیا پر کشیدن  
حالا جدواب داده یا نه؟من پودر جوانه گندم از عطاری میگیرم مارک شاد خوبه مزش خخخخییییییییلی راضیما کام ...

نه حوااب نداده .   امتحان میکنم.  اگه حوااب گررفتم بهدااا دعاات میکنم زیاااد. 😭😭😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز