2777
2789

خستم بخدا خدا منو نگااااه نمیکنه منم میخام قهر باشم ولی دلم.نمیاد با کسی قهر باشم تا خودش پسم نزده ولی خدا انگار پسم زده 

میشه برای منم صلوات بفرستین برای خوب شدن ❤زندگیم❤ دعا کنین التماس دعا دارم💚                            اگه فرستادین بگین منم براتون صلوات بفرستم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم من از اینا خیلیییی حاجت گرفتم


قبلش بگم که معمولا مشکلاتی که برامون پیش میاد در اثر انرژیهای منفی هست که خودمون قبلش صادر کردیم.  ممکنه یه ناشکری باشه,  یه حسادت,  یه غیبت,... و خیلی چیزایی که شاید کار بد نباشن ولی انرژی منفی دارن مثل بی حوصلگی, نا امیدی,  ....


باید سعی کنیم با استغفار و طلب بخشش از خدا اون انرزیها رو پاک کنیم. یا اگه حق الناسی به گردنمون هست اونارو صاف کنیم.


البته سختیهای معصومین و امامان و علمای بزرگ ,  از نوع ماموریت الهی و امتحان الهی هستن و کلا قضیه شون با ما فرق میکنه


و اما ختمهای من که خیلی نتیجه گرفتم :



میتونی چهل بار زیارت عاشورا رو به نیت 14 معصوم و, حضرت زینب , حضرت معصومه,حضرت عباس و مادر بزرگوارش حضرت ام البنین بخونی , حتی میتونی توی یه روز هر چهل تاشو بخونی



دعای فرج هم هست  الهی عظم البلا ....


اینم صد بار بخونی برای گشایش خیلی خوبه , اصلن معنیشو بخونی متوجه میشی , میگه خدایا زمین و اسمان بر من تنگ شده و هجوم مشکلات و....  و بعد از صاحب الزمان درخواست کمک میکنه . این دعا رو ظاهرا پیغمبر به کسی برای خلاصی از زندان اموزش دادن.



و همینطور دعای توسل, اونم مثلا نیت کن به نیت 14 معصوم,  14 بار بخونی و به هر امام که میرسی از سوز دل به فارسی قسمش بدی که بین تو و خدا وساطت کنه



من خودم شدیدترین مشکلات زندگیمو با این 3 تا دعا حل کردم



فقط اینکه موقع دعا خوندن باید سعی کنی معانی شون رو هم در نظر بیاری و بدونی که مثلا این جمله که الان میخونی یعنی چی, شاید دو سه بار اول که میخونی سخت باشه,  ولی کم کم معانی رو کامل یاد میگیری


و کلا هر کار خوبی که میکنی,  ثوابش رو به همونها که بالا نوشتم و شهدا و.... هدیخ کنی(هر اشخاصی که پیش خدا ابرو دارن,  دیگه حالا هر کی خودت دوست داشتی و یادت افتاد)



درضمن باید رابطه مون با خدارو هم صمیمی تر کنیم......  انجام واجبات و مستحبات,  پرهیز از حرام و مکروهات....


موفق و موید باشید... 

بخدا من خانم هستم آقا نیستم فقط میخاستم امیدوار باشم☺☺☺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792