2777
2789
عنوان

زنگ زدم هرچی ازدهنم دراومد بار مامانم کردم الان عذاب وجدان گرفتم

| مشاهده متن کامل بحث + 68338 بازدید | 365 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالاازاونورم بابام دوتالاستیک نسبتانوداشت میخواست بده شوهرم بفروشه پولشم گفته بود مال شوهرم

حالاشوهرمنم خسیسه سرهرچی باید کلی بگم ک خودم اخرخسته میشم ول میکنم

منم ب بابام قبلا گفته بودم لاستیکارونمیخوام

بخاطر خساست شوهرم چون ازاین پولای مفتی خیلی بهش رسیده ازطرف خانواده من

منم گفتم وقتی قرارنیس هزارتومنش بره توجیب من پ بیخود کرده شوهرم

توروجدت لایکم نکن مرسی

فقط میتونم بگم منتظر بــاش تا نتیجه اش رو ببینی ...

دوباره قطار دلم افتاد روی ریل جنوب...بعضی از روزها انگار جزو عمر ما حساب نمی شوند...روزهایی که قبل از غروب آفتاب روبروی اروند نشسته ای...این موج ها با تو میخواهند حرف بزنند این صدا صدای موج آب نیست صدای کلنجار رفتن دریاست برای فاش کردن رازهایی که به چشمانش دیده...و تو میبینی که آسمان اروند هم سنگینی می کند...نماز را که خواندی باید بروی کاروان در حال حرکت است و ناگزیر باید بروی دلت را جا می گذاری کنار یادمان شهدای گمنام اروند و می گویی من این دل را به امانت کنارتان می گذارم و می روم...دلاوران دریا دل مراقب دلم باشید من به شهری برمیگردم که کمتر امانت داری چون شما را دارد به شهری که من می روم کمتر پیدا می شود کسی که به آب خروشان اروند خشمگین بزند و طناب را رو به ساحل رها کند  به امید آنکه مهدی فاطمه(عج) انتهای طناب را می گیرد...من به شهری بر میگردم که امام غایبش غریب است ادبیات شهر من با ساحل اروند متفاوت است...شــهدا گاهی نگاهی...    عضویت قبلیم ۹۷/۹/۲۵

داشتیم خداحافظی میکردیم بعد مامانم ب شوهرم گفت فلانی لاستیکااممونده ها

شوهرمم گفت پس بذار عکس بگیرم بذارم تودیوار

حالامنم کلی قبلا سپرده بودم ب خانواده ک نمیخوایم امادلیلشو نگفته بودم

منم گفتم نمیخواد بیابریم بازگفت بذارعکس بگیرم گفتم نمیخواد

توروجدت لایکم نکن مرسی

ی روزی همین کاری ک کردی بچه ات با تو میکنه.

من احمق  ی بار نیشگون گرفتم مامانمو... ۲ساعت بعد رفتم

ماچش کردم، گفتم غلط کردم، نازش کردم ، تا ی هفته بهش میگفتم غلط کردم.

حالا مامانم همون لحظه منو بخشیدا...ولی میدونم بچم با من همین کارو میکنه..خاک برسرم

کله پدر هر چی آدم بیخیال و‌ بی توجه ر........😎🙄
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792