2789
عنوان

آقا يه سوال!!

224 بازدید | 42 پست

راجع به امتحان آيين_نامه# هستش  


من، ٢روز ديگه امتحان آيين نامه ى اصلى رو دارم و كتاب رو خيلي خوب نخوندم!


وقتي كه تشكيل پرونده دادم(يعني واريز پول به حساب شهرداري و دارايي و...)

مسئول آموزشگاه،تماس گرفتن و گفت يكشنبه بيا برا امتحان .


حالا من آمادگيشو ندارم!!

به نظرتون ميتونم،شنبه تماس بگيرم و بگم نميتونم بيام و بندازم هفته بعد؟!


ميترسم اينو بهشون بگم و روز امتحان برام غيبت# بزنن يا اينكه بنويسين دفعه اول رد#  

شدم!



چيكار كنم؟!

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آره ولی پول پس نمیدن

یادداشت  :👈آنها که موهای صاف دارند فر می‌زنند و آنها كه موی فر دارند موی‌شان را صاف می‌كنند ...عده‌ای آرزو دارند خارج بروند و آنها كه خارج هستند برای وطن دلشان لك زده و ترانه‌ها می‌سُرايند...مجردها می‌خواهند ازدواج کنندمتأهل‌ها می‌خواهند مجرد باشند!عده‌ای با قرص و دارو از بارداری جلوگيری می‌كنند و عده‌ای ديگر با قرص و دارو میخواهند باردار شوند!لاغرها آرزو ﺩﺍﺭﻧﺪ چاق بشوندو چاق‌ها همواره حسرت لاغری را می‌كشندشاغلان از شغلشان می‌نالندبیکارها دنبال همان شغلندفقرا حسرت ثروتمندان را می‌خورندثروتمندان دغدغه‌ی نداشتن صفا و خون‌گرمیِ فقرا دارند؛ افراد مشهور از چشم مردم قایم می‌شوند مردم عادی می‌خواهند مشهور شده و دیده شوند!سیاه‌پوستان دوست دارند سفیدپوست شوند و سفیدپوستان خود را برنزه می‌کنند ...و هیچ‌کس نمی‌داند تنها فرمول خوشحالی این است: "قدر داشته‌هایت را بدان و از آنها لذت ببر" قانونهای ذهنی می‌گویند خوشبختی یعنی "رضایت"، شکرگزاری؛مهم نیست چه داشته باشی یا چقدر، مهم این است که از همانی که داری راضی و شکرگزار باشى ...آنوقت ”خوشبختی❤️ ...!
زنگ بزن صحبت کن بعید میدونم غیبت بزنن ولی اونقدرام سخت نیستا 


والا اموزش عمليم ك خيلي راضي بودم مربي خوبي داشتم ولي چون كنكورم ك تموم شد و بلافاصله اقدام كردم واسه گرفتن گواهينامه،

زياد حوصله خوندن كتاب و حفظ كردن رو.نداشتم و ندارم!! 

الانم ميخوام بندازم و بعبارتي موكول كنم 

هفته آتي!

من دیروز قبول شدم  رانندگیم ماشین بهم نمیدن تمرین کنم


آفرين. دست راستتون رو.سرم!! 


خب آزاد مربي بگيريد !منم همينكارو قراره بكنم بابام ماشين رو نميده دستم!

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ازدواج

mahnoorrr | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز