2789
عنوان

توی بحث شوهرم یه حرفی زد ک بدجور شکستم

| مشاهده متن کامل بحث + 1847 بازدید | 113 پست

چندروز بگذره فراموش میکنی

مطمینم

وقتی برای تاپیک شما نظر میدیم و راهنماییتون می‌کنیم،لایک کردن شما نشانه شعور شماست که “ممنونم از زمانیکه در اختیارم گذاشتید”….اینجا به هیچ عنوان جای درد و دل و مشورت گرفتن برای مسائل مهم زندگی مشترک نیست… لطفا به هیچ عنوان براساس نظرات کاربران با سنهای پایین و فرهنگ های مختلف تصمیم های جدی نگیرید…☘️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خیلی زشته مث اینکه عیبی و بهم بگه 

بهش بگو خودتی اینه😬😐

چرا امضات کم رنگه  اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه  

 خب میگم خیلی زشته چجوری بگم اخه الان اصل و ول کردین چسبیدین به فرع اینو بگم ک آبرومو ببرم فقط اومدم درد دل 😔

گاهی گمان نمیکنی وخوب میشود...گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود....

ای بابا منتظری صفحه جلو بره خو بگو دیگ مردیم از فضولی🤨🤨🤨🤔

اسکار بهترین لحظه هم تعلق میگیره به وقتی که معلم میبردمون پای تخته درس بپرسه یهو زنگ تفریح میخورد      کاربر سال 96 هسدددددددم یه مدت تو ترک بودم  دیدم نمیشه از نی نی سایت دور بود باز دوباره معتادش شدم.  مرسی اه  
خیلی زشته مث اینکه عیبی و بهم بگه 

ولش کن بابا

منم ی مدت پوستم بدجوری حساس بود نمیتونستم موهاشو از ته بزنم تو دعوا بهم گفت اسکاج😂

بدتراشم گفته ها حالا

لایک نکنید پلیز ⚘️⚘️⚘️حال ما با دود و الکل جا نمی‌آید رفیق💔 زندگی کردن به عاشق‌ها نمی‌آید رفیق💔 روح ما آبستن یک عمر تنها بودن است💔 طفل حسرت نوشمان دنیا نمی‌آید رفیق 💔 دست هایت را خودت ها کن اگر یخ کرده‌اند💔 از لب معشوقه‌هامان ها نمی‌آید رفیق...💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز