2789

امروز صب رفتم آزمایش دختر کوچولومو تحویل گرفتم بعد برای اینکه روستا هستیم و برای ویزیت دکتر دفترچش باید مهر میبود پس باید اول میبردم دکتر عمومی درمانگاهمون . وقتی آزمایش دخترمو به دکتر درمونگاه نشون دادم پرسید برای چی آز داده ک گفتم برای عدم وزنگیری و بیقراری بعد دکتر یه نگاه انداخت و گفت قندش ۹۹ یعنی رو مرزه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی ترسیدم پرسیدم یعنی چی گف احتمالا باید تکرار بشه گفتم بعد اگه باز همین بود چی گفت باید دارو مصرف کنه قند داره .....

منم فقط هاج و واج نیگاش میکردم و اون باز داشت توضیح میداد ک کم خونیم داره و باید دارو مصرف کنه ... اما من دیگه نفهمیدم داره چی میگه دفترچه و آز رو برداشتم و اومدم ب سمت خونه

نفهمیدم چجور خودمو رسوندم فقط میدونم تا اومدم داخل زدم زیر گریه . بچه هامم خونه مامانم ک روبرومونه بودن . زنگ زدم ب مامانم و جریانو گفتم ک اون بنده خدا هم حسابی ترسوندم اما اومد با اون حالش ب دلداری دادن من ک توکلت ب خدا باشه مگه هر کی درس خونده زودی میشه دکتر و ...

خلاصه ساعت چهار بردیمش فوق تخصص گوارش اطفال ک این آزمایشا رو براش نوشته بود و وقتی نیگا ب آزمایشا کرد گفت همه چی خوبه و دخترت هیچ مشکلی نداره فقط احتمالا معدش حساسه باید ببینی چیا بهش نمیسازه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سحر و جادو

saray65 | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز