2777
2789
سلام منم یه دورهمی زدم برا مامانای 98 نیومدن تنبلا😅 منم بیام اینجا  ،الکی مثلا من چند هفته ...

من 17هفته هستم

نینی بلا هنوز نشون خانوم دکتر نداده جنسیتش چیه😁

تهوع امانم و بریده بود ولی الان خیلی کمترم.

استراحت مطلق هم هستم🤕

دیگه دو طرف لگن کبود شده😅

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشالله منم این ماه مامان شمم

ایشالا گلم❤

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
آره درسته .... الان نوشته 35 هفته و 5 روز ....  مبارکت باشه نی نی کوچولو...

ممنونم عزززیزم بخاطر وقتی ک گذاشتی برام 

شـوهـرم تنهــا آرامـش زنـدگیـمه💏.                 لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم

بچا شما از اول احساس مامان بودن دارین؟

وقتی میگین برا نینیاتون چیز میز میخرین دلم میسوزه من هنوز بی حسم🙁

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰

راستی جو این تاپیک خیلی شبیه تاپیکای قدیمی نینی سایته😊

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
من 17هفته هستم نینی بلا هنوز نشون خانوم دکتر نداده جنسیتش چیه😁 تهوع امانم و بریده بود ولی الان خی ...

پس کی جنسیت معلوم میشه من گفتم ۱۶ هفته برم میگههههه😮

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
پس کی جنسیت معلوم میشه من گفتم ۱۶ هفته برم میگههههه😮

برا بعضیا زودتر هم مشخص میشه

من غربالگری اول رفتم هم نشون نداد خودشو😂😂😂

بچم با حیائه😅

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
بچا شما از اول احساس مامان بودن دارین؟ وقتی میگین برا نینیاتون چیز میز میخرین دلم میسوزه من هنوز بی ...

من از اول باهاش حرف میزدم یهو افتادم خونریزی انقد استرس داشتم همه چی از سرم پرید

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
من از اول باهاش حرف میزدم یهو افتادم خونریزی انقد استرس داشتم همه چی از سرم پرید

ای وای😬

منم هفته هفت لکه بینی داشتم🤕

الان اوضاعت چطوره؟


ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
برا بعضیا زودتر هم مشخص میشه من غربالگری اول رفتم هم نشون نداد خودشو😂😂😂 بچم با حیائه😅

منم ان تی نشون نداد البته سنش یازده هفته بود گفتم شاید زوده ولی الان اه از نهادم بلند شدپس کی معلوم میشهههه😫😂😂😂😂

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
منم ان تی نشون نداد البته سنش یازده هفته بود گفتم شاید زوده ولی الان اه از نهادم بلند شدپس کی معلوم ...

بقول زنعموم حرص نخور اخرش دنیا میاد میفهمی😂

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
ای وای😬 منم هفته هفت لکه بینی داشتم🤕 الان اوضاعت چطوره؟

من شیش هفته بودم دوسه روز بود تا الان شیاف و ا اس ا مصرف میکنم خوبه خداروشکر 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
بقول زنعموم حرص نخور اخرش دنیا میاد میفهمی😂

دیگه اون موقعم میخواد نشون نده😕😐😂😂😂

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز