2777
2789
دکترا بعضی هاشون بیشورن خودمم بار اول رفتم چکاپ بارداری سنو دادم یه کیست ریز داشتم دکتر  داروها ...

اره دقیقا نمیدونم کجا درس خوندن اینا😕😒

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن منظورم چیا دوس داری بخوری؟؟ترشی یا شیرینی‌؟؟بچه کدوم سمتت احساس میکنی؟؟

من خییییلی ترشی دوسدارم سیر نمیشم ازش شیرینی میخورم ولی خیلی کم حالمو بدمیکنه 

فعلا حس نمیکنم ولی سمت راستم تیرمیکشه 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
من خییییلی ترشی دوسدارم سیر نمیشم ازش شیرینی میخورم ولی خیلی کم حالمو بدمیکنه  فعلا حس نمیکنم ...

اره منم بیشتر ترشی دوس دارم نسبت ب شیرینی.من بعضی وقتا سمت چپ شکمم سفت میشه .فک میکنم اونجا باشه

❤میشه واسه سلامتی گل پسرم ی صلوات مهمونم کنی❤مرسی مهربونا😘
اره منم بیشتر ترشی دوس دارم نسبت ب شیرینی.من بعضی وقتا سمت چپ شکمم سفت میشه .فک میکنم اونجا باشه

تشخیص نمیدم کجاس😁🙈

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم

اینجا کسی برنامه نی نی پلاس رو داره؟

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم

دوستان من ۳ ماهه اقدامم..الان موعد پریودمه..اما۳ روزه لک بینی قهوه ای وقرمز دارم..این ینی چی؟؟

تاعشقم پشتمه💋💋دنیاتومشتمه✊✊........عزیزم میدونم ک خدا ب این زودی ماروهم مامان وبابا میکنه👦💏👪        دلخوشی ینی::پدرومادر بشی ولذت عشق رو با نگاه کردن ب نینی بچشی😢😢😢
قبلا داشتم 😆حالا اگه دوسداری باز نصب میکنم 😄

☹😂😂اخه من هفته ۱۴الان نگامیکنم نوشته شما درهفته پانزدهم هستید😑تاریخام درست زدما

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم

انقد بدم میاد انگلیسی مینویسن😂خو فارسی بنویسن مام بفهمیم منظورشون چیه

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792