2777
2789
عنوان

جذب شوهر

| مشاهده متن کامل بحث + 392 بازدید | 36 پست
یبار شوهرم تو ماشین با خواهر و خواهرزادش بگو بخند داشت دریغ از ی کلمه با من راهمونم نیم ساعت بود خود ...

واای درکت میکنم خیلی بده شوهره من اگه اونکارو باهام بکنه دق میکنم چون خوارشو خونوادشم باهام مشکل دارن دیگه نگووو😤😤

مَن حَتی اَگه قَلبَم مِنَت تَپیدَن سَرَم بِزاره دَرِش میارَعم😕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه دیگه دختر خودش باید خوشبخت دوعالم باشه 

امکانپذیر نیست چون برای دختر دیگری بد خواسته و بد رفتار کرده . 

نسبت به أباعبداللّه الحسین علیه السلام بی تفاوت نباشیم،خدا بی تفاوت نیست ! نسبت به أباعبداللّه الحسین علیه السلامحساس باشیم ، خدا از امام حسین نمیگذرد تو هم نگذر! از کنار امام حسین علیه السلام ساده عبور نکنید ، صحرای محشر هیچکس ساده عبور نخواهد کرد.🔅
منکه زندگیمو از هم پاشوندن الانم چند نفر میگن بختتو بستن چندسال جور نمیشه شوهر کنم 

خدا لعنت کنه که زندگیها رو به هم میزنن.واقعا جای تأسف داره.خب برو پیش کسی که خیلی مومن باشه که برای همیشه باز کنه.ازدواج خوبی کنی که ببینند خودشون لیاقت نداشتند.

نسبت به أباعبداللّه الحسین علیه السلام بی تفاوت نباشیم،خدا بی تفاوت نیست ! نسبت به أباعبداللّه الحسین علیه السلامحساس باشیم ، خدا از امام حسین نمیگذرد تو هم نگذر! از کنار امام حسین علیه السلام ساده عبور نکنید ، صحرای محشر هیچکس ساده عبور نخواهد کرد.🔅
خدا لعنت کنه که زندگیها رو به هم میزنن.واقعا جای تأسف داره.خب برو پیش کسی که خیلی مومن باشه که برای ...


نمیدونم چند نفر میگن بیا بریم برات سرکتاب باز کنیم ولی میترسم بدتر بشه شما دیدی کسی با این کار بختش خوب باز بشه؟؟

هر کی گفت نجاسات بده بخوره و از این کارها بدونید که از راه شیطانی داره انجام میده.تازه اول مشکلات هست.

نسبت به أباعبداللّه الحسین علیه السلام بی تفاوت نباشیم،خدا بی تفاوت نیست ! نسبت به أباعبداللّه الحسین علیه السلامحساس باشیم ، خدا از امام حسین نمیگذرد تو هم نگذر! از کنار امام حسین علیه السلام ساده عبور نکنید ، صحرای محشر هیچکس ساده عبور نخواهد کرد.🔅
نمیدونم چند نفر میگن بیا بریم برات سرکتاب باز کنیم ولی میترسم بدتر بشه شما دیدی کسی با این کار بختش ...

سرکتاب حرام هست.کاری که از حرام شروع شه عاقبتش مشخصه.

آره دیدم یکی از دوستام ازدواج کرد ، دختر خالمم بعد صفر عروسیش هست.اما نه با سرکتاب و دعانویسی های گره افزا.کسی رو میشناختم معرفی کردم تماس گرفتند و حل شد.

نسبت به أباعبداللّه الحسین علیه السلام بی تفاوت نباشیم،خدا بی تفاوت نیست ! نسبت به أباعبداللّه الحسین علیه السلامحساس باشیم ، خدا از امام حسین نمیگذرد تو هم نگذر! از کنار امام حسین علیه السلام ساده عبور نکنید ، صحرای محشر هیچکس ساده عبور نخواهد کرد.🔅
جدی جواب میده؟

والا اونقد تو تاپیکا گفتن منم باورم شده😂😂نه بابا الکیه

  پیامی به بنده های دل شکسته از طرف پروردگار     من هستم... هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است! اما من نمی خواهم تو همان باشی! تو باید در هر زمان بهترین باشی.نگران شکستن دلت نباش! می دانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند. و جنسش عوض نمی شود و می دانی که من شکست ناپذیر هستم و تو مرا داری برای همیشه! چون هر وقت گریه می کنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازدچون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم، صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام! درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم! دلم نمی خواهد غمت را ببینم می خواهم شاد باشی این را من می خواهم تو هم می توانی این را بخواهی خشنودی مرا من گفتم : وجعلنا نومکم سباتا (ما خواب را مایه آرامش شما قرار دادیم) و من هر شب که می خوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد.شب ها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟ اما، نه من هم دل به دلت بیدارم! فقط کافیست خوب گوش بسپاری! و بشنوی ندایی که تو را فرا می خواند به زیستن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

هر روززز

mohadese_mzd | 1 دقیقه پیش

دلی✨🎀

_مهیاس_ | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز