2777
2789
عنوان

حس بد به همسر+اسکرین شات

| مشاهده متن کامل بحث + 7390 بازدید | 149 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

محل کار قبلی شوهرم به خانمی همبنجوری بود هر وقتم میگفتم چرا انقدر راحتید میگفت با همه راحتیم.تا روزی که گندش دراومد.یادش میفتم دلم میخواد یه بار دیگه دماغ شوهرم و بشکنم و دختره رو بشورم بزارم کنار.اوف. 

ساده نگذر.به شوهرت بگو راحت نیستی و بگو اگه اون خانم حریم شخصی نداره شوهرت داشته باشه

I'm just a tired Mom with a part time job,please be kind and rational so i can be as nice as i usually am

خیلی جاها اینجوریه منم ی جا کار می‌کردم همه رو ب نام کوچیک صدا میکردم فقط خودم و ب فامیل باید همه صدا میکردن 😁 چون دوس نداشتم پروشون کنم

تقصير شما بود كه زن ها آن قدر عوض شدند.وقتی شما مردها شروع کردید به گرفتن احساس امنیت، زن ها عوض شدند. آن قدر که امنیت را در پولِ شما دیدند، آن قدر که ترس از دوست داشته نشدن را با جراحی پلاستیك تاخت زدند، و ترس از تنها نشدن را با بچه دار شدن، و و و... عشق ورزیدن و عاشق کردن هنر مردانه ای ست؛ وقتی زن ها شروع می کنند به ناز خریدن و ناز کشیدن، تعادل دنیا به هم می خورد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز