2789
فقط۱۱روزه دیگه😂

نگو نگو..

یه دستمال بده من اینارو پاک کنم.

هوف..

چقدر دلمون پیشه کسایی که توی بیکاریاشون اسممون رو هم به زبون نمیارن💚💛🧡                                                              شکمم رو که میدم تو غیب میشه...خب آخه وقتی اونجا جا هست چرا باز ول میکنم میایی بیرون؟هووووم؟🤔                                              اگه میشه واسه رسیدن به حاجتم و خوشبختیم صلوات بفرستین دوستای مهربونم💚💛🧡 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂 من خودم بشخص از مدرسه متنفر بودم

وای .

منم#

چقدر دلمون پیشه کسایی که توی بیکاریاشون اسممون رو هم به زبون نمیارن💚💛🧡                                                              شکمم رو که میدم تو غیب میشه...خب آخه وقتی اونجا جا هست چرا باز ول میکنم میایی بیرون؟هووووم؟🤔                                              اگه میشه واسه رسیدن به حاجتم و خوشبختیم صلوات بفرستین دوستای مهربونم💚💛🧡 
وای . منم#

اینایی که میگن بعدا دلت تنگ میشه چرت میگن

من واقعا هیچ حسی نداشتم 

سال اخر خیلی اذیت شدم شاید واسه اون باشه

کلاس چندمی؟

این جا را خراش بده ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ تا امضامو ببینی🙂
اینایی که میگن بعدا دلت تنگ میشه چرت میگن من واقعا هیچ حسی نداشتم  سال اخر خیلی اذیت شدم شاید ...

دوم دبیرستان 

چقدر دلمون پیشه کسایی که توی بیکاریاشون اسممون رو هم به زبون نمیارن💚💛🧡                                                              شکمم رو که میدم تو غیب میشه...خب آخه وقتی اونجا جا هست چرا باز ول میکنم میایی بیرون؟هووووم؟🤔                                              اگه میشه واسه رسیدن به حاجتم و خوشبختیم صلوات بفرستین دوستای مهربونم💚💛🧡 
اهان خب دوسال دیگه باید تحمل کنی  موفق باشی

مرسی عزیزم‌همچنین

چقدر دلمون پیشه کسایی که توی بیکاریاشون اسممون رو هم به زبون نمیارن💚💛🧡                                                              شکمم رو که میدم تو غیب میشه...خب آخه وقتی اونجا جا هست چرا باز ول میکنم میایی بیرون؟هووووم؟🤔                                              اگه میشه واسه رسیدن به حاجتم و خوشبختیم صلوات بفرستین دوستای مهربونم💚💛🧡 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز