2737
2734
عنوان

در مورد چسبندگی غیر عادی جفت به رحم در بارداری چی میدونید؟

| مشاهده متن کامل بحث + 29130 بازدید | 103 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی خوشحالم برات زهرا جون ایشالله به سلامتی زایمان کنی و نی نیت هم سالم و سلامت باشه.شما الان حامله ای و اطلاعاتت به روزه میشه بازم هر چی رو که میدونی بنویسی.مثلا جفت از اولش چسبیده به رحم یا ممکنه وسطای حاملگی بچسبه.یعنی شما الان که جفت نچسبیده بازم احتمالش هست که در آینده بچسبه یا نه؟
بعد برای یکی مثل من که تو حاملگی اولم جفت چسبیده بود به رحم و به قول یکی که تو اتاق عمی بالا سرم بود جفت رو به زور جدا کرده بودند و کلی هم خونریزی داشته،برای رحمم مشکلی پیش نیومده ایا؟مثلا اون قسمت رحم نازک شده باشه؟برای چکاپ برم سونو معلوم میشه؟سونوی معمولی باید برم یا سونوی خاصی میخواد تا معلوم بشه؟
2731
تو سونوی معمولی هم چسبندگی جفت معلوم میشه خداروشکر که مامانا و نی نی ها سالمن نشانه یا درد خاصی داره؟ دختر ماه جفت شمام پایین بود؟
خدایــــا ! نی نی منو تا اخر دنیا نگه دار....دوستامم ببین لطفن!!!!
سلام دوستای گلم منم مشکل چسبندگی جفت دارم. و حاملگی دومم است.علتش هم سه زارین اولم بود که از محل زخم و بخیه قبلی چسبندگی پیدا کرد.میدونم چسبندگی خیلی خطرناکه.توکل بر خدا و اینم میدونم که با هرحاملگی میزان چسبندگی و خطر برداشتن رحم بیشتر میشه پس بدونید کسانی که در بارداری های قبلی چسبندگی داشتن بارداری بعدیشون خطرناک تر میشه و بهتره باردار نشن. البته این نظر شخصی نیست بلکه تجربه چند تا از دوستان با همین مشکل و توصیه دکترشون بوده. و اینکه زایمان طبیعی امکان چسبندگی در بارداری های بعدی رو به حداقل ممکن میرسونه چون رحم دستکاری و زخمی نمیشه. اما اگر کسی در بارداری اول هم چسبندگی داشته در بارداری دوم هم صددرصد با میزان بیشتری چسبندگی خواهد داشت.
سلام دختر ماه. خوبی . من الان هفته 33 هستم و توی سونو احتمال چسبندگی جفت رو دادن. گفتن احتمال داره. جفتم هم که سر راهی... بارداری دومم..خیلی استرس دارم. شب و روز خواب ندارم. تا الان فقط دغدغه جفت سر راهی... از الان به بعد چسبندگی هم بهش اضافه شد ... دختر ماه احتمال ااینکه رحم برداشته بشه خیلی زیاده؟؟؟خودت دیگه باردار نشدی
امضا🤔
2738
با چند تا دکتر خوب مشورت کردم.نظرشون این بود که چسبندگی جفت حاملگی اول مشکل زیادی ایجاد نمیکنه.فقط باید از ماه ۵ سونوی رنگی بدیم و اگه دوباره چسبندگی بود تو بیمارستان های مجهز و زیر نظر متخخصانی باشیم که در این مورد اموزش دیدن .دکتر به من گفت قانونعگه که تو بیمارستان دانشگاهی زایمان کنی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  9 ساعت پیش