2789

تو تاپیک هام هست من بعد سه سال و نیم اقدام و انتظار باردار شدم ..

خیلی تو بارداری سختی کشیدم چون مشکل حاد زمینه ای داشتم ..

تو تاپیک هام هست ..

دخترم تو هفته 31 دنیا امد و 40 روز بیمارستان بود

الان 54 روزشه و امروز معاینه چشم داشت .

گفتن شبکیه چشمش یه قسمت هاییش بلند شده و باید ببری بیمارستان احتمالا لیزر یا تزریق بخواد و .. خدایی نکرده زبونم لال احتمال داره شبکیه چشمش پاره شه .

تورو به حق این شبهای عزیز برا دخترم دعا کنید من واقعا تحملش رو ندارم .

به خدا که تو حال خوبه منی و حالی بهتر از کنار تو بودن سراغ ندارم😍❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


10تافرستادم.انشالله زودی خوب میشن.نذرکن جمعه متعق به علی اصغرهستش.شیربدی.

مرسی عزیزم 

حتما اینکارو میکنم 

به خدا که تو حال خوبه منی و حالی بهتر از کنار تو بودن سراغ ندارم😍❤

عزیزم اصلا نگران نباش از ته دلت بسپار به خدا.من میدونم خیلی خیلی برای یه مادر سخته که بچشو ببره بیمارستان و دکتر و دوا کنه.درکت میکنم عزیزم چون خودم بچم رو دستم بود و از این دکتربه اون دکتر.درسته سخته ولی میگذره و بچت بزرگ میشه با سلامتی کامل انشاءالله.منم اگه لایق باشم دعا گوتون هستم عزیزم🙏

من جاذب پول و ثروت الهی هستم؛مبالغ زیادی پول دائما به حسابم واریز میشود؛خداوندا سپاسگزارم😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز