2777
2789

میتونم بپرسم رشتت چی بود؟

هرکی میخواد زبان یاد بگیره درخواست بده شماره بفرستم برای هماهنگی کلاس ها و هزینه هم بستگی به ترم و سطح و تایم ها داره... کاملا یادگیریشو در چند ماه تضمین میکنم...مدرس زبان انگلیسی با ۵ سال سابقه تدریس حضوری و مجازی از سنین ۳ به بالا تا سطح آیلتس و تافل هستم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه میشه اینم بگی که تلاشت تا چه حد بود و چه رتبه ای میخواد تقریبا رتبه ات اطراف چند بود

هرکی میخواد زبان یاد بگیره درخواست بده شماره بفرستم برای هماهنگی کلاس ها و هزینه هم بستگی به ترم و سطح و تایم ها داره... کاملا یادگیریشو در چند ماه تضمین میکنم...مدرس زبان انگلیسی با ۵ سال سابقه تدریس حضوری و مجازی از سنین ۳ به بالا تا سطح آیلتس و تافل هستم.
انساني

واس منم دعا کن عزیزمم

هرکی میخواد زبان یاد بگیره درخواست بده شماره بفرستم برای هماهنگی کلاس ها و هزینه هم بستگی به ترم و سطح و تایم ها داره... کاملا یادگیریشو در چند ماه تضمین میکنم...مدرس زبان انگلیسی با ۵ سال سابقه تدریس حضوری و مجازی از سنین ۳ به بالا تا سطح آیلتس و تافل هستم.
اگه میشه اینم بگی که تلاشت تا چه حد بود و چه رتبه ای میخواد تقریبا رتبه ات اطراف چند بود

والا خداييشو بخوام بگم اصلا درس نخوندم براش فقط چند روز در حد ده روز كتاب ها سال اول و دوم و اينكه كتاب هاي سال سومم نخوندم رتبه هم تا بيست و سه هزار ميگرن ولي تراز مهم تره بايد ترازت بالاي شيش هزار و پوصد باشه

همینایی که میگن قضاوت بده خودشون  از همه بیشتر ادعای قضاوت دارن😏
والا خداييشو بخوام بگم اصلا درس نخوندم براش فقط چند روز در حد ده روز كتاب ها سال اول و دوم و اينكه ك ...

ای جااااان ایول باو خوشم اومد سهمیه که نداشتی؟

هرکی میخواد زبان یاد بگیره درخواست بده شماره بفرستم برای هماهنگی کلاس ها و هزینه هم بستگی به ترم و سطح و تایم ها داره... کاملا یادگیریشو در چند ماه تضمین میکنم...مدرس زبان انگلیسی با ۵ سال سابقه تدریس حضوری و مجازی از سنین ۳ به بالا تا سطح آیلتس و تافل هستم.
ای جااااان ایول باو خوشم اومد سهمیه که نداشتی؟

نه هيچي فقط اتكا به دانسته هاي خودم و اينكه به نظرم كنكور اونقدرا هم كه توي اين برنامه هاي تلويزيوني ميگن سخت نيست يعني اصلا سخت نيست يه امتحان عادي تصورش كن

همینایی که میگن قضاوت بده خودشون  از همه بیشتر ادعای قضاوت دارن😏

اولا اصلا سعی نکن دروغ بگی چون میفهمن چادر سر کن و ی مانتو شلوار ساده رسمی بپوش جین و کتونی و اینارو بزار کنار .لاک و رژ هم نداشته باش.کلا اعتماد به نفست بالا باشه.ی صفحه هم شانسی قران باید بخونی.وارد که میشی استرس نداشته باش قشنگ و رسا سلام کن و خسته نباشین بگو خودتو قشنگ معرفی کن ی کم از خانوادت میپرسن.ی سری سوال هم میپرسن مثلا معیارات برای انتخاب دوست چیه...موفق باشی

کاربر قدیمی ام 😊
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺭاﺳﺘﻪ ﻛﻪ ﻣﻴﮕﻦ ﻣﺘﺎﻫﻼ ﺳﻬﻤﻴﻪ ﺩاﺭﻥ و ي ﺻﻔﺮ اﺯ ﺭﺗﺒﺸﻮﻥ ﺣﺬﻑ ﻣﻴﺸﻪ

وای نمیری😂😂😂😂 معلومه ک راست نیست. مگه وضعیت تاهل تو کارنامه درج میشه اصلا.

#ساده#‍ نباشیم

ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺭاﺳﺘﻪ ﻛﻪ ﻣﻴﮕﻦ ﻣﺘﺎﻫﻼ ﺳﻬﻤﻴﻪ ﺩاﺭﻥ و ي ﺻﻔﺮ اﺯ ﺭﺗﺒﺸﻮﻥ ﺣﺬﻑ ﻣﻴﺸﻪ

من متاهلم چيزي نديذم

همینایی که میگن قضاوت بده خودشون  از همه بیشتر ادعای قضاوت دارن😏
وای نمیری😂😂😂😂 معلومه ک راست نیست. مگه وضعیت تاهل تو کارنامه درج میشه اصلا. #ساده# ‍ نباشیم

ﻋﺠﺠﺒﺐ ﻣﻨﻢ اﻳﻨﻮ اﻣﺴﺎﻝ اﺯ ﻳﻜﻲ اﺯ اﻗﻮاﻡ ﻛﻪ ﻛﻨﻜﻮﺭ ﺩاﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺷﻨﻴﺪﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﺸﺪﻩ ﺣﺘﻤﺎ اﻳﻨﻮ ﮔﻔﺖ ﻛﻪ ﻛﻢ ﻧﻴﺎﺭﻩ

ﻋﺠﺠﺒﺐ ﻣﻨﻢ اﻳﻨﻮ اﻣﺴﺎﻝ اﺯ ﻳﻜﻲ اﺯ اﻗﻮاﻡ ﻛﻪ ﻛﻨﻜﻮﺭ ﺩاﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺷﻨﻴﺪﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﺸﺪﻩ ﺣﺘﻤﺎ اﻳﻨﻮ ﮔﻔﺖ ﻛﻪ ﻛﻢ ﻧﻴﺎﺭﻩ

دروغه عزیزم. اما 19 مدل سهمیه داریما. چیز کمی نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز